  • 1. Data: 2005-06-15 13:12:31
    Temat: podzial majatku
    Od: malgorzata<g...@w...pl>

    Czy nalezy mi sie polowa za podzial majatku jesli mieszkanie i samochod bylo
    kupione po slubie?Dodam ze samochod jest zarejestrowany na mojego
    ex,mieszkanie jest jego wlasnoscia,a ja jestem lokatorka.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-06-15 13:20:25
    Temat: Re: podzial majatku
    Od: "IT" <g...@w...pl>

    malgorzata wrote:
    > Czy nalezy mi sie polowa za podzial majatku jesli mieszkanie i
    > samochod bylo kupione po slubie?Dodam ze samochod jest zarejestrowany
    > na mojego ex,mieszkanie jest jego wlasnoscia,a ja jestem lokatorka.

    ech...
    1. Wszystko co zostalo kupione po slubie ze wspolnych pieniedzy (wspolne,
    czyli zarobione przez was razem lub przez jedna ze stron) jest wasze wspolne
    i nalezy sie podzial majatku.
    2. Nie ma znaczenia na kogo jest mieszkanie czy samochod.
    3. jezeli istniala umowa o zniesieniu wspolnoty majatkowej to to co jest
    zarejestrowane na meza jest jego.
    4. Polecam wizyte u prawnika.
    5. Jezeli macie rozwod to takie rzeczy powinny byc uzgodnione w trakcie
    sprawy rozwodowej.

    zeby dac wiazaca odpowiedz trzeba znac szczegoly. dlatego vide p. 4

    pzdr

    Ma Du

  • 3. Data: 2005-06-15 13:25:28
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    malgorzata wrote:
    > Czy nalezy mi sie polowa za podzial majatku jesli mieszkanie i samochod bylo
    > kupione po slubie?Dodam ze samochod jest zarejestrowany na mojego
    > ex,mieszkanie jest jego wlasnoscia,a ja jestem lokatorka.

    To są trudne sprawy. Bo w tej chwili to twojego nazwiska w papierach nie ma.
    Dlatego jak najszybciej należy doprowadzić to do stanu faktycznego.
    Da się to zrobić tylko przez sąd.
    Sama sobie nie dasz rady.
    Wynajmij prawnika, który odda sprawę o podział majątku do sądu.
    Dodatkowo jeszcze sprawa o alimenty jeśli macie dzieci.
    Im szybciej to zrobisz tym lepiej.