  • 1. Data: 2005-06-15 13:18:21
    Temat: Prosze o pomoc
    Od: malgorzata<g...@w...pl>

    Nie mam pieniedzy,a na adwokatow,doradcow mnie nie stac i nie moge dowidzeic
    sie w sprawie mieszkania i`wogole na temat podzialu majatku,czy jest ktos kto mi
    moze pomoc?Bede wdzieczna.Malgorzata.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-06-15 13:19:51
    Temat: Re: Prosze o pomoc
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    malgorzata napisał(a):
    > Nie mam pieniedzy,a na adwokatow,doradcow mnie nie stac i nie moge dowidzeic
    > sie w sprawie mieszkania i`wogole na temat podzialu majatku,czy jest ktos kto mi
    > moze pomoc?Bede wdzieczna.Malgorzata.
    A moze opisz tutaj swoj problem - wieksza szansa ze cos sie dowiesz

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-06-15 13:25:37
    Od: malgorzata<g...@w...pl>

    Jestem po rozwodzie od kilku miesiecy.Zakonczyl sie orzeczeniem o
    winie,oczywiscie ja bylam winna gdyz bylam w ciazy z innym mezczyzna.Ale to
    niewazne.Podczas trwania malzenstwa kupilismy mmieszkanie oraz
    samochod,mieszkanie i auto jest wlasnoscia ex meza,czy nalezy mi sie polowa?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2005-06-15 13:30:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    malgorzata wrote:
    > Nie mam pieniedzy,a na adwokatow,doradcow mnie nie stac i nie moge dowidzeic
    > sie w sprawie mieszkania i`wogole na temat podzialu majatku,czy jest ktos kto mi
    > moze pomoc?Bede wdzieczna.Malgorzata.

    Pisz w jednym wątku, bo jak widzisz ludzie się gubią.
    Odpowiadaj po prostu przez "odpowiedz", bo jak za każdym razem tworzysz
    nowy wątek, to się ro wszystko rozsypuje.

    Co ja ci moge odpowiedzieć na brak pieniędzy.
    Spróbuj pożyczyć od kogoś z rodziny.
    Jeśli tego nie zrobisz to po prostu dużo więcej można stracić.
    A pożyczkę z czasem się odda.

  • 5. Data: 2005-06-15 18:21:43
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > Co ja ci moge odpowiedzieć na brak pieniędzy.
    > Spróbuj pożyczyć od kogoś z rodziny.
    > Jeśli tego nie zrobisz to po prostu dużo więcej można stracić.

    I bylemu dziekuj, ze nie chce lub nie zada egzekucji komorniczej albo
    alimentow nie chce.
    POzdr Maver