  • 21. Data: 2010-09-28 07:06:07
    Temat: Re: Cesja na bank polisy ubezpieczeniowej na dom
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > a tylko nawiasem - 800000 zł to wartość wyłącznie budynku czy budynku i
    > nieruchomości gruntowej?...
    >
    > radzę odżałować parę złotych, poprosić o pisemną opinię.

    To wartość samego budynku.

    Zadałem tutaj pytanie z przekonaniem, że jestem w jak najbardziej typowej
    sytuacji (kredyt na dom) i dowiem się jak kwestię cesji rozwiązali inni.
    Odczuwam potrzebę zasięgania porady prawnej w każdej niestandardowej sprawie.
    Jednak czy ta naprawdę jest niestandardowa ?

    Pozdrawiam
    e-kran