  • 81. Data: 2015-05-09 16:32:05
    Temat: Re: Celnosc policjanta.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "KRZYZAK"

    > Kretyńskiej - zdecydowanie. Zabronione jest wbieganie na murawę - w
    > jakimkolwiek celu.

    No i? Przechodzenie przez jezdnię na czerwonym też.
    ---
    Jak ktoś za Tobą przejdzie to będziesz prowodyrem :-)))

    > A znasz jakiś kontratyp, że jak sie stroszy piórka, to można wbiegać na
    > murawę?

    Jak ktoś wbiega na murawę, to można do niego strzelać? Podaj stosowny
    przepis.
    ---
    Musi być prowodyrem czyli wbiegać pierwszy bo inni to już nie :-)))

    Jak na wojnie, trzeba strzelać do pierwszego :-)))

  • 82. Data: 2015-05-09 16:36:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "witek"

    > Strzela się w stronę celu, ale miejsce trafienia jest po prostu
    > rozkładem prawdopodobieństwa.

    I to jest powod dla ktorego nie powinna byc uzywana.
    Jest nieprzewidywalna.
    ---
    No ja myślę, że używanie niebezpiecznych narzędzi wobec ludzi powinno być
    karalne bez żadnego "ale". Są po prostu inne, bezpieczne możliwości.

  • 83. Data: 2015-05-09 16:50:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    re wrote:

> [...]
    > No ja myślę, że używanie niebezpiecznych narzędzi wobec ludzi powinno
    > być karalne bez żadnego "ale". Są po prostu inne, bezpieczne możliwości.

    Nie chodzi o karanie.
    Nie po raz pierwsze ktos od gumowego pocisku traci oko.
    I prawdopodobienstwo nie jest 0.001 %.
    Po prostu ta bron sie nie nadaje jesli ma byc "nieszkodliwa".
    No chyba, ze zakladamy, ze ma byc szkodliwa. Ale powiedzmy to wowczas
    glosno.

  • 84. Data: 2015-05-09 17:00:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.05.2015 o 16:36, re pisze:

    > No ja myślę, że używanie niebezpiecznych narzędzi wobec ludzi powinno
    > być karalne bez żadnego "ale". Są po prostu inne, bezpieczne możliwości.

    Mhm. A jakie?

    O, wiem! Trzeba tylko odpowiednio stanowczo wydawać polecenia!

    https://www.youtube.com/watch?v=9bOQitInC84

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 85. Data: 2015-05-09 17:01:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.05.2015 o 16:28, witek pisze:

    > I to jest powod dla ktorego nie powinna byc uzywana.
    > Jest nieprzewidywalna.

    A znasz taką w 100% przewidywalną?

  • 86. Data: 2015-05-09 19:05:30
    Od: gazebo <g...@...bo>

    W dniu 2015-05-09 o 17:00, Andrzej Lawa pisze:

    > Mhm. A jakie?
    >
    > O, wiem! Trzeba tylko odpowiednio stanowczo wydawać polecenia!
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=9bOQitInC84

    oraz elktronicznego suflera :]

    --
    gazebo

  • 87. Data: 2015-05-09 23:36:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A znasz taką w 100% przewidywalną?

    Nie.
    ALe znam bardziej przewidywalną.

  • 88. Data: 2015-05-09 23:45:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.05.2015 o 23:36, witek pisze:

    > Nie.
    > ALe znam bardziej przewidywalną.

    No tak, klasyczna broń palna.

    I federacyjne fazery.

    A coś niezabójczego, skutecznego i realnego?

  • 89. Data: 2015-05-10 01:17:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-05-15 o 16:28, witek pisze:

    > I to jest powod dla ktorego nie powinna byc uzywana.
    > Jest nieprzewidywalna.

    Nie, Ma odstraszać napastników.Nie strzela się z niej dla zabawy do
    dzieci w piaskownicy.

  • 90. Data: 2015-05-10 01:19:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-05-15 o 23:36, witek pisze:

    > Nie.
    > ALe znam bardziej przewidywalną.
    Nieprzewidywalność strzelby jest pochodną jej potencjalnego
    bezpieczeństwa. Lekki i powolny pocisk jest po prostu niecelny.
    Chcączwiększyć celność zwiększasz ryzyko negatywnych skutków.