  • 21. Data: 2015-05-06 22:08:22
    Temat: Re: Celnosc policjanta.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06-05-15 o 21:49, Marek Wisniewski pisze:
    > Ale mniejsze, niz aorta ?

    Wielkość celu ma znaczenie, jak się chce w ten cel trafić, a nie w razie
    przypadkowego trafienia, jak to ma miejsce w tym wypadku.

  • 22. Data: 2015-05-06 22:10:19
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu środa, 6 maja 2015 22:06:42 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Najprawdopodobniej nie. To prędzej postrzelony mógłby się wywrócić i
    > dostać postrzał "z góry" - to by wyjaśniało, że tak wysoko trafił pocisk
    > skierowany w dolną strefę ciała, ale to tylko moja sugestia - jedna z
    > możliwości. Tak, czy siak wychodzi na to, że to był naprawdę jakiś zbieg
    > niekorzystnych okoliczności i tyle.

    Pokazywali film z momentem, w ktorym dostal kule.
    Stal pionowo i nie moze byc mowy o pochyleniu ciala.

  • 23. Data: 2015-05-06 22:13:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06-05-15 o 22:10, Marek Wisniewski pisze:

    > Pokazywali film z momentem, w ktorym dostal kule.
    > Stal pionowo i nie moze byc mowy o pochyleniu ciala.

    Dasz link?Popatrzył bym z ciekawości.

  • 24. Data: 2015-05-06 22:42:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.05.2015 o 21:52, Marek Wisniewski pisze:

    > Za niewlasciwe cytowanie , to taki policjant takze moglby wpakowac kulke w łeb...?

    Widzę, że jesteś tak upośledzony umysłowo, że nawet sarkazmu nie łapiesz...

    Dyskusja z osoba tak poszkodowaną umysłowo jest pozbawiona sensu,
    podobnie jak gra w szachy z gołębiem.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 25. Data: 2015-05-06 23:40:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Taka jest jej specyfika, określoną odpowiednimi przepisami, poza tym
    >"bezpiecznie strzelać" to jakiś oksymoron ;)

    No, jesli nie mozna trafic tam gdzie sie chce ...

    >Mój kumpel, kilka lat temu, podczas protestów górników w al.
    >Ujazdowskich, stracił oko od takiej samej kuli, jest fotografem.
    >Dziennikarze giną na wojnach. Jeśli jesteś w takim miejscu, >musisz
    >liczyć się z konsekwencjami, szczególnie jeśli stoisz po niewłaściwej
    >stronie lufy.

    >Jakiego celownika?
    No tego "po lufie".

    >Mierzysz w kierunku, to nie snajperka, czy choćby zwykły karabin. To
    >ma skuteczność do określonej odległości, celność z powodu gładkiej
    >lufy i gumowej kulki też jest taka "mniej więcej".

    ale gumowa kula moze wolniej leci i szybciej opada, a jesli tak, to
    trzeba mierzyc troche wyzej niz chce sie trafic i po wymianie na kule
    stalowa bedzie trafienie wyzej.

    Czy tak nie ma ... a wiec policjanci popelnili przestepstwo ?

    >Poza tym strzelasz w kierunku ruchomego celu, to gdzie cel dostanie
    >zależy nie tylko od celującego, ale równiez celu.

    Ale akurat w pionie sie nie porusza ..

    J.

  • 26. Data: 2015-05-06 23:48:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...

    >Dasz link?Popatrzył bym z ciekawości.

    A chocby i ten
    https://www.youtube.com/watch?v=T_cKLfJNhck

    Nie bardzo widze ktorego to trafili i kiedy, ale zadnego lezacego,
    zeby go mozna trafic "od gory" tez nie widze.

    J.

  • 27. Data: 2015-05-07 01:12:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06-05-15 o 23:48, J.F. pisze:

    > A chocby i ten
    > https://www.youtube.com/watch?v=T_cKLfJNhck

    Na tym akurat nic nie widać, bo jest przeskok. Widać, jak chodzi, a
    potem, jak leży.

    > Nie bardzo widze ktorego to trafili i kiedy, ale zadnego lezacego, zeby
    > go mozna trafic "od gory" tez nie widze.

    Na tym filmie moim zdaniem nie ma chwili strzału. 0:34 stoi pośrodku
    kadru.0:35 leży. Nie słychać strzału, więc to nic nie daje.

  • 28. Data: 2015-05-07 01:15:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek Wisniewski wrote:
    > Pokazywali film z momentem, w ktorym dostal kule.

    gdzie?

  • 29. Data: 2015-05-07 01:38:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    >
    > Na tym filmie moim zdaniem nie ma chwili strzału. 0:34 stoi pośrodku
    > kadru.0:35 leży. Nie słychać strzału, więc to nic nie daje.

    ty chyba nie ten
    Przyjrzyj sie w 4 sekundzie.
    Leci butelka od (naszej) lewej strony. W tym samym momencie od drugiej
    strony jednemu gosciowi udaj sie podejsc do płotu.
    Trzech policjantow od prawej strony orientuje sie ze prawa strona jest
    niechroniona i widac wyraznie ze jeden z nich przyklada sie i oddaje
    strzal. Mniej wiecej w 9 sekundzie.
    Widac go na zblizeniach
    W 26 sekundzie idzie z gosciem w czarnej kuszulce.
    Zdazyl jeszcze przejsc ladny kawalek, bo lezy na srodku boiska.
    w momencie kiedy stracił przytomnosc nikt do niego nie strzelał, zresztą
    był za daleko.

  • 30. Data: 2015-05-07 06:43:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 06 May 2015 22:08:22 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Wielkość celu ma znaczenie, jak się chce w ten cel trafić, a nie w razie
    > przypadkowego trafienia, jak to ma miejsce w tym wypadku.

    Jak najbardziej ma znaczenie - w cos trafisz, a z jakim
    prawdopodobienstwem, to zalezy od powierzchni tego czegos.

    J.