  • 1. Data: 2007-01-25 19:27:37
    Temat: Cego komornik ma prawo żądać od zakładu pracy
    Od: "Morski" <m...@o...pl>

    Witam
    Znam ART 882 KPC ale:
    CZy komornik ma prawo żadą od zakładu pracy dodatkowych informacji o dłużniku
    takich jak:
    - numeru konta, na które zakład przekazuje to co pozostało z zajęcia komorniczego
    -Kopii druku RMUA za 3 miesiące
    - numer NIP a także imiona rodziców i datę i miejsce urodzenia dłużnika
    Morski

  • 2. Data: 2007-01-25 20:02:36
    Temat: Re: Cego komornik ma prawo żądać od zakładu pracy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Morski wrote:
> [...]
    > -Kopii druku RMUA za 3 miesiące
    > - numer NIP a także imiona rodziców i datę i miejsce urodzenia dłużnika

    tak.

  • 3. Data: 2007-01-25 21:03:15
    Od: "LeoLex @wppl" <n...@o...pl>

    > tak.
    do których punkt.pytania odnosi sie owe "tak" ?

    Do mojej firmy(jestem właścicielem) komornik przysłał pismo o zajęciu
    wynagrodzenia pracownika który wogóle nie był u nas zatrudniony.Nie było
    pytań,tylko zajęcie wynagr.Pytanie ;gdzie komornik sie dowiaduje(błędnie) że
    ktos tu pracuje a nikt człowieka nie zatrudniał.Odpisalem ze to pomylka
    (DOSŁOWNIE JEDNYM ZDANIEM ) i do dzisiaj cisza.

    pozdr kinga