  • 1. Data: 2009-05-29 12:08:08
    Temat: CIEKAWOSTKA Z SĄDU
    Od: "To.mEK" <b...@g...com>

    Historia wyglada tak:
    - moja sasiadka zglosila oszustwo na prokurature
    - odbyla sie sprawa karna PROKURATOR / OSZUST w roku 1999/2000
    - w chwili obecnej moja sasiadka starsza Pani, ktora nie moze pisac
    (choroba) chcialaby wrocic do sprawy, poprosila mnie abym pomogl jej
    zdobyc
    kopie akt sprawy
    - zrobilismy pelnomocnictwo zgodnie z art. 79 ustawy Kodeks Cywilny
    (Dz.U. z
    dnia 23.04.1964 nr 16 poz. 93) czyli odciska palca, swiadek itd...
    - wystapilem jako pelnomocnik do sadu o wydanie kopii akt sprawy
    (przedstawilem pelnomocnictwo)

    i teraz co odpowiedzial mi sad !:
    - nie jestem adwokatem ani radcą prawnym a tylko w takim wypadku moge
    reprezentowac "kogos" w postepowaniu karnym
    (czy prosba o wydanie kopii akt zakonczonego postepowania to
    postepowanie
    karne ? czy aby na pewno tylko prawnik moze napisac takie pismo ?)
    - a jesli moja sasiadka sama nie moze wystapic to trzeba zrobic pismo
    zgodnie z art. 119 $2 KPK.
    (ten przepis mowi o pismach w procesie karnym)

    =======================

    czy ja czegos nie rozumiem czy to jednak w sadzie siedza osoby
    niekompetentne ?!
    prosze o komentarze
    Tomek

  • 2. Data: 2009-05-29 12:51:23
    Temat: Re: CIEKAWOSTKA Z SĄDU
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    To.mEK pisze:

> [...]
    > reprezentowac "kogos" w postepowaniu karnym
    > (czy prosba o wydanie kopii akt zakonczonego postepowania to

    Dobrze ci powiedział.

    > - a jesli moja sasiadka sama nie moze wystapic to trzeba zrobic pismo
    > zgodnie z art. 119 $2 KPK.

    Pisać nie umie? Pocztą niech wyśle. Pocztą jej przyślą.

    Tylko czy ją stać płacić 1 zł od strony?

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-05-29 12:56:24
    Od: "To.mEK" <b...@g...com>

    Pani ma chorobę, która uniemożliwia jej pisanie, co da wysłanie pocztą
    pisma, skoro ona nie jest w stanie si podpisac ?

  • 4. Data: 2009-05-29 13:01:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    To.mEK pisze:

    > Pani ma chorobę, która uniemożliwia jej pisanie, co da wysłanie pocztą
    > pisma, skoro ona nie jest w stanie si podpisac ?

    To podałeś rozwiązanie z kpk.
    A swoją drogą skoro pani jest tak chora że nie może pisać to po co jej
    kopia akt, zapewne stan zdrowia nie pozwala jej czytać.

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2009-05-29 13:09:07
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Użytkownik Johnson napisał:
    > A swoją drogą skoro pani jest tak chora że nie może pisać to po co jej
    > kopia akt, zapewne stan zdrowia nie pozwala jej czytać.

    Jest Kolega absolutnie pewien tego co napisał ?

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 6. Data: 2009-05-29 13:19:54
    Od: "To.mEK" <b...@g...com>

    mysle ze z Panem Johnsonem szkoda dyskutowac.
    czy ktos mi pomoze ?

  • 7. Data: 2009-05-29 13:21:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Grzegorz Kurczyk pisze:

    > Jest Kolega absolutnie pewien tego co napisał ?

    A jak rozumiesz słowo "zapewne" ?

    --
    @2009 Johnson

  • 8. Data: 2009-05-29 15:29:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    To.mEK wrote:
    > Pani ma chorobę, która uniemożliwia jej pisanie, co da wysłanie pocztą
    > pisma, skoro ona nie jest w stanie si podpisac ?

    Nie musi.
    Wystarczy zrobic to samo co zrobila, czyli odcisk palca i podpis świadka.
    Z tym, że nie na pelnomocnictwie a od razu na pismie do sądu.

  • 9. Data: 2009-05-29 16:58:07
    Od: "Schweinchen" <k...@i...de>

    "Johnson" <j...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > A jak rozumiesz słowo "zapewne" ?
    >
    > --
    > @2009 Johnson
    > Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu
    > brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.

    Powiedz czlowieku, czy ty jestes nowym klonem Arnolda? Bo TROLLEM jestes na
    pewno !

    Andy

  • 10. Data: 2009-05-29 17:13:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Schweinchen pisze:

    > Bo TROLLEM jestes na
    > pewno !

    Bo? To akjmat czy potrafisz to SENSOWNIE uzasadnić?

    --
    @2009 Johnson