  • 21. Data: 2006-06-28 16:23:59
    Temat: Re: CB radio w aucie
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości
    news:e7tlpm$63n$1@news.onet.pl...

    > To trochę naciągana interpretacja. Przeznaczeniem swiateł ostrzegawczych
    > jest ostrzeganie. A że czasem służą do ostrzegania nie przed tym, co
    > trzeba... Równie dobrze mogą mi wlepić mandat za spowodowanie
    niebezpiecznej
    > sytuacji na drodze i tysiąc innych przykładów.

    Chodzi o nadużywanie, a ostrzeganie przed policją może być potraktowane jako
    nadużycie, bo policja to tylko niebezpieczeństwo dla kieszeni. :-)

  • 22. Data: 2006-06-29 08:08:21
    Od: "Henry" <r...@w...pl>

    > Telefonu. Dlatego zapytałem. Nie dotyczy CB, walkie-talkie.

    CB radio nie jest urządzeniem "do usznym". Posiada wbudowany głośnik
    (podpada pod głośnomówiący) oraz posiada wyjście na głośnik zewnętrzny -
    jest więc wyłączona kwestia trzymania czegokolwiek przy głowie. Pozostaje
    kwestia trzynmania gruchy - ale jest takie coś jak VOX - i koniec rozważań -
    mamy CB głośnomówiące i hands free. Poza tym CB zostało stworzone z myślą o
    korzystaniu mobilnym m.i. w samochodach, więc jak może być zabronione?
    Rafał Hejnik

  • 23. Data: 2006-06-29 10:04:31
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Henry" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mamy CB głośnomówiące i hands free. Poza tym CB zostało stworzone z myślą
    > korzystaniu mobilnym m.i. w samochodach, więc jak może być zabronione?

    Grucha to jednak mikrofon tyle, że CB to nie telefon.

  • 24. Data: 2006-06-30 06:41:06
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Grucha to jednak mikrofon tyle, że CB to nie telefon.

    No fakt- CB to radiotelefon. :) Bylo o tym tyle razy, ze szkoda powtarzac.