  • 11. Data: 2006-06-28 10:02:52
    Temat: Re: CB radio w aucie
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 28 Jun 2006 11:10:09 +0200,
    Stasio Podróżnik <B...@o...pl> screamed:

    > Szczerze, nie chce mi się Ci pokazywać. Mogę zacytować:
    >
    > Dz.U.05.108.908
    >
    > Art. 45. 2. Kierującemu pojazdem zabrania się:
    > 1) korzystania podczas jazdy z telefonu wymagającego trzymania
    > słuchawki lub mikrofonu w ręku;

    To teraz kolejne pytanie - czy CB jest telefonem. <:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 12:02:36 user up 11021 days, 23:57, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    When all else fails, read the instructions.

  • 12. Data: 2006-06-28 10:29:37
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Używanie niezgodne z przeznaczeniem świateł, nadużywanie sygnałów
    > świetlnych czy jakoś tak .. zdaje się, że jest w taryfikatorze ...

    To trochę naciągana interpretacja. Przeznaczeniem swiateł ostrzegawczych
    jest ostrzeganie. A że czasem służą do ostrzegania nie przed tym, co
    trzeba... Równie dobrze mogą mi wlepić mandat za spowodowanie niebezpiecznej
    sytuacji na drodze i tysiąc innych przykładów.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 13. Data: 2006-06-28 10:34:24
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > To teraz kolejne pytanie - czy CB jest telefonem. <:

    Inaczej - czy CB jest radiotelefonem ... tak twierdzą producenci
    ... tak zapisane jest w homologacjach i deklaracjach zgodności ...

    Jeśli tak ... to => jest na równi z tel kom, czy stacj.
    http://encyklopedia.pwn.pl/61828_1.html

    I w kółko Macieju ...

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 14. Data: 2006-06-28 10:46:19
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Lukasz napisał(a):

    > trzeba... Równie dobrze mogą mi wlepić mandat za spowodowanie niebezpiecznej
    > sytuacji na drodze i tysiąc innych przykładów.

    Oczywiście, że mogą, co w tym dziwnego ?

  • 15. Data: 2006-06-28 12:27:28
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:e7tihl$39b$1@n66.ultimo.pl...

    > A jak ostrzeżesz bez aktu "nadawania" ? :)

    pasazer moze obslugiwac gruche.
    poza tym telefon ma pewien zakres czestotliwosci i CB pod nie nie podpada.

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 16. Data: 2006-06-28 13:06:23
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Cyprian Prochot napisał(a):

    > pasazer moze obslugiwac gruche.

    Domyślnie przyjąłem, że "kierowca" (Z dośw wiem, że pasażerów
    radio raczej wkur... bo nie kumają)

    > poza tym telefon ma pewien zakres czestotliwosci i CB pod nie nie podpada.

    Bo ?

  • 17. Data: 2006-06-28 14:35:29
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:e7tuj3$gdi$1@n66.ultimo.pl...

    > Bo ?

    bo ma inny

  • 18. Data: 2006-06-28 14:36:36
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:e7tuj3$gdi$1@n66.ultimo.pl...

    > Domyślnie przyjąłem, że "kierowca" (Z dośw wiem, że pasażerów
    > radio raczej wkur... bo nie kumają)

    jak wozisz niekumatych pasazerow to juz nie moja wina ;)
    u mnei wszyscy z 60 letnia Rodzicielka wlacznie z CB korzystaja w razie
    potrzeby.

  • 19. Data: 2006-06-28 16:19:12
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:e7tgo5$gh5$1@n66.ultimo.pl...

> [...]
    >
    > Dz.U.05.108.908
    >
    > Art. 45. 2. Kierującemu pojazdem zabrania się:
    > 1) korzystania podczas jazdy z telefonu wymagającego trzymania

    Telefonu. Dlatego zapytałem. Nie dotyczy CB, walkie-talkie.

  • 20. Data: 2006-06-28 16:20:50
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości

    > Ale pytanie dotyczyło ostrzegania innych, a nie rozmawiania.

    Tak było, ale niech tam. :-)

    > Mnie tez
    > ciekawi, co mi zrobi policjant, gdy mnie złapie na mruganiu swiatłami. Bo
    > tego, co słyszałem, podobno CB miśkom używać nie wolno.

    Nadużywanie sygnałów świetlnych jest zabronione.