  • 1. Data: 2019-08-14 12:37:04
    Temat: Budowa wiat garażowych - prośba o opinię
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Szanowni,

    mam dwie graniczące ze sobą działki budowlane - jedna zabudowana jest
    domem, druga stoi pusta. Na pustej działce o powierzchni 1000m2 chcę
    postawić dwie wiaty garażowe o powierzchni zabudowy 45m2 każda. Wiaty
    stały by na granicy moich działek.
    Chcę je zrobić murowane, z trzema pełnymi ścianami (w jednej z nich była
    by brama garażowa), z normalnym dachem, ustawione byłby w ten sposób:

    https://s6.ifotos.pl/img/wiatajpg_qswewwr.jpg

    Między wiatami byłby odstęp 10cm. Czy taka budowla bez jednej ściany to
    nadal wiata?
    Czy można tutaj zastosować przepisy o wiatach garażowych o powierzchni do
    50m2 i wybudować je bez zgłoszenia?
    Plan zagospodarowania dopuszcza budowę w granicy działki.

    Pozdrawiam
    Tomasz Gorbaczuk

  • 2. Data: 2019-08-14 13:27:45
    Temat: Re: Budowa wiat garażowych - prośba o opinię
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 sierpnia 2019 12:37:11 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:
> [...]
    > 50m2 i wybudować je bez zgłoszenia?
    > Plan zagospodarowania dopuszcza budowę w granicy działki.

    Kilka razy już się przekonałem że "co kraj(powiat) to obyczaj"
    Zapytaj więc najlepiej w swoim lokalnym PINB co oni o tym sadzą

  • 3. Data: 2019-08-14 17:10:21
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2019 o 13:27 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Kilka razy już się przekonałem że "co kraj(powiat) to obyczaj"
    > Zapytaj więc najlepiej w swoim lokalnym PINB co oni o tym sadzą

    Pójdę oczywiście - ale tam u mnie nie ma z kim porozmawiać.
    Trzeba będzie zrobić zgłoszenie i poczekać na ewentualny sprzeciw.

    TG

  • 4. Data: 2019-08-15 00:06:22
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 14 sierpnia 2019 17:10:23 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Pójdę oczywiście - ale tam u mnie nie ma z kim porozmawiać.
    > Trzeba będzie zrobić zgłoszenie i poczekać na ewentualny sprzeciw.

    A nad tymi 10cm przerwy nie będzie również dachu?
    Czy też "dwie wiaty" mogą mieć wspólny dach?

  • 5. Data: 2019-08-15 09:10:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2019 o 00:06 Dawid Rutkowski <d...@w...pl> pisze:

    > A nad tymi 10cm przerwy nie będzie również dachu?
    > Czy też "dwie wiaty" mogą mieć wspólny dach?

    Nie będzie wspólnego dachu - oczywiście zrobię jakieś "tymczasowe"
    zakrycie - ale konstrukcyjnie to będą dwa odrębne obiekty.

    TG