  • 1. Data: 2019-08-14 08:59:12
    Temat: Bezspadkowe mienie pogejowskie
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://www.salon24.pl/u/brixen/977111,bezspadkowe-m
    ienie-pogejowskie

    Babcia Łukaszka wybrała się do osiedlowego domu kultury na spotkanie
    Koła Gospodyń Resortowych (pracownice stołówek MSW za PRL). Miała mieć
    miejsce wystawa "Szlakiem Polrewkomu. Sentymentalna podróż śladami
    młodości" będą przepiękne fotografie z Białegostoku i Wyszkowa. Mo i
    poszła, ale spotkało ją wielkie rozczarowanie.
    - Niestety, nie będzie wystawy - oznajmił kierownik osiedlowego domu
    kultury. - Autokar z paniami z Koła jeszcze nie wrócił. Koło stoi koło
    Koła, bo uszkodzili koło.
    - Kołuje mi w oczach - jęknęła skołowana babcia. - Pewno przebili oponę.
    - A właśnie, że nie. Zderzyli się z Daewoo Tico, którym jechała
    ogólnopolska manifestacja LGBT na Marsz Równości w Ustrzykach Górnych.
    - Zatem do domu...
    - Ależ skąd, będzie coś zastępczego - namawiał kierownik. - Niech pani
    zostanie, już się publiczność schodzi.
    - A co będzie? - zaciekawiła się babcia.
    - Wykład.
    Kiedy salka była już prawie całkowicie zapełniona wszedł jakiś starszy,
    łysy pan, który przywitał się i oświadczył:
    - Jestem LGBT.
    Wszyscy wstali i chcieli wyjść.
    - Ale jak to? - zaprotestował pan. - Przecież nawet nie zacząłem.
    - LGBT opowiada tylko o LGBT - powiedział ktoś. - To nudne.
    - Nie, naprawdę będę opowiadał o czymś ciekawym - zaklinał pan i wszyscy
    usiedli.
    - A o czym będzie pan mówił?
    - O sobie.
    Wszyscy wstali i chcieli wyjść.
    - Dobrze, powiem wam o co tak naprawdę chodzi! - eksplodował pan. -
    Chodzi o pieniądze! My, geje, umieramy bezpotomnie. Kto weźmie nasze
    pieniądze?
    - Państwo - rzekła z emfazą babcia Łukaszka, która popierała kiedyś
    natolińczyków, partyzantów, a później akcję "Hiacynt".
    - No właśnie, a tak być nie powinno! To powinien dziedziczyć partner!
    - Testament - podpowiedział ktoś.
    - Niech mi pan tu nie wyjeżdża z religią i Jezusem!
    - Testament można sporządzić i zapisać.
    - Ach, to. Tak. Ale testament można obalić. Nie, to musi być z automatu,
    - Nie każdy gej ma partnera - zauważyła jakaś pani.
    - Właśnie! Słuszna uwaga! Umrze on bezpotomnie i jego pieniądze zagarnia
    państwo! W związku z tym należy wprowadzić przepisy regulujące kwestię
    bezspadkowego mienia pogejowskiego. To powinien przejmować Światowy
    Kongres LGBT...
    - Przepraszam - odezwał się młody chłopak siedzący koło babci. - Pan tak
    to mówi, jakby to miało być już. A kiedy to będzie?
    - Jak tylko obejmiemy władzę - rzekł pan.
    Wszyscy odetchnęli z ulgą.

    Opublikowano: 13 sierpnia 2019, 23:13

    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-08-14 12:06:47
    Temat: Re: Bezspadkowe mienie pogejowskie
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-08-14 o 08:59, u2 pisze:

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-08-14 14:00:12
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.08.2019 o 12:06, RadoslawF pisze:
> [...]
    > prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    > czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    żydu żydu nocą, żydu żydu w dzień:)))))))))))))

    --
    I love love

  • 4. Data: 2019-08-15 12:06:58
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-08-14 o 14:00, u2 pisze:

    > żydu żydu nocą, żydu żydu w dzień:)))))))))))))

    A to już nie moja wina że w innych religiach cię nie chcieli.