  • 41. Data: 2009-07-15 14:45:27
    Temat: Re: Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwalidów)
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 15 Lip, 09:48, krzysiek82 <k...@0...pl> wrote:

    > Nie schodź poniżej pewnego poziomu, parkuj tam gdzie powinno się
    > parkować a nie będziesz miał naklejek na szybie. Taki gnojek jak go
    > nazwałeś miałby rację.

    Popelniajac wykroczenie? Mozna na gnojku zastosowac zatrzymanie
    obywatelskie - morda w blocie do przyjazdu policji.

  • 42. Data: 2009-07-15 15:39:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3k1re$e8l$2@atlantis.news.neostrada.pl krzysiek82
    <k...@0...pl> pisze:

    > Nie schodź poniżej pewnego poziomu, parkuj tam gdzie powinno się parkować
    > a nie będziesz miał naklejek na szybie.
    > Taki gnojek jak go nazwałeś miałby rację.
    Zwykle tego nie robię, ale nie z obawy przed hołotą usiłującą bezprawnie
    niszczyć cudzą własność.
    Kwestia zrozumienia.
    Przede wszystkim jednak taki gnojek (bo to jest gnojek) miałby kontakt z
    glebą. Oczywiście w wyniku obrony przez właściciela własnego mienia. Potem
    uniemożliwienie oddalenia się i wezwanie policji.

    > Więc gdybym widział scenę, że ktoś nakleja jakiemuś pajacowi na szybie coś
    > takiego a ten na niego z pięściami to bym staną w obronie naklejającego.
    Guzik byś tam stanął. Wystarczyłoby, żebyś zobaczył, że możesz swoją
    "interwencję" skończyć w szpitalu i oddaliłbyś się świńskim truchtem na
    bezpieczną odległość. Tacy to są netowi "bohaterowie".

    --
    Jotte

  • 43. Data: 2009-07-15 16:11:59
    Od: spp <s...@o...pl>

    Jotte pisze:

    > Guzik byś tam stanął. Wystarczyłoby, żebyś zobaczył, że możesz swoją
    > "interwencję" skończyć w szpitalu i oddaliłbyś się świńskim truchtem na
    > bezpieczną odległość. Tacy to są netowi "bohaterowie".

    Odważna samokrytyka. :)

    --
    spp

  • 44. Data: 2009-07-15 20:22:40
    Od: Bism <b...@o...pl>

    On 15 Lip, 17:39, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
> [...]
    > "interwencję" skończyć w szpitalu i oddaliłbyś się świńskim truchtem na
    > bezpieczną odległość. Tacy to są netowi "bohaterowie".

    Ty tak na poważnie ?
    Publicznie piszesz że kogoś pozbawisz zdrowia na okres dłuższy niż 7
    dni w ramach obrony jakiegoś mienia, która to obrona mogłaby się w
    wyniku niefortunnego zawirowania prawnego okazać w sądzie
    niewspółmiernie wysoka co do zagrożenia ?
    Łell, pogratulować kurażu.

  • 45. Data: 2009-07-15 20:34:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    n.googlegroups.com Bism
    <b...@o...pl> pisze:

> [...]
    > wyniku niefortunnego zawirowania prawnego okazać w sądzie
    > niewspółmiernie wysoka co do zagrożenia ?
    Niestety nie mogę ci się wobec tak nonsensownej wypowiedzi zrewanżować
    żadnymi pozytywnymi gratulacjami.
    Ale moge dać choć dobrą radę - naucz się prawidłowo korzystać z grup news,
    to nie powinno byc za trudne.

    --
    Jotte

  • 46. Data: 2009-07-15 21:12:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Może i dobre, ale pojawiają się dwa problemy:
    > 1. Jak to wyegzekwować, zakładając, że ktoś dobrowolnie nie będzie miał
    > ochoty płacić, ani przedstwić danych umożliwiających wystosowanie pozwu
    > cywilnego, tylko sobie pojedzie?

    Dane te można uzyskać za pośerdnictwem sądu z Wydziału Komunikacji.

    > 2. Nie wiem czy z uwagi z zasady współżycia społecznego nie byłaby
    > kwestionowana kwota 1000zł za godzinę parkowania. Zakładając nawet, że
    > jest to uzasadniony "motywator" ekonomiczny do polepszenia bytu
    > niepełnosprawnym i zaniechania parkowania, to "kara" ta jest o wiele
    > większa, niż grożąca na drogach publicznych, tak więc, czy sąd tego nie
    > zakwestionuje...

    Kwotę podałem z sufitu. można sie zastanowić, jaka była by właciwa.
    Zakąłdam, ze kilkadziesiąt złotych by spokojnie załatwiło 99% problemów.

  • 47. Data: 2009-07-16 08:42:29
    Od: "piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał
    > Dane te można uzyskać za pośerdnictwem sądu z Wydziału Komunikacji.

    Tzn. jak? Złożyć pozew bez wskazania pozwanego, raczej to przesłanka
    formalna, do odrzucenia.
    Czy jest inny tryb uzyskiwania danych ?

  • 48. Data: 2009-07-16 14:20:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał
    > Tzn. jak? Złożyć pozew bez wskazania pozwanego, raczej to przesłanka
    > formalna, do odrzucenia.
    > Czy jest inny tryb uzyskiwania danych ?

    Tak, jest inny sposób polegajacy na złożeniu do sądu wniosku o wyrażenie
    zgody na udostępnienie tych danych w celu sporządzenia pozwu.

  • 49. Data: 2009-07-18 22:59:44
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

> [...]
    > niszczyć cudzą własność.
    > Kwestia zrozumienia.
    > Przede wszystkim jednak taki gnojek (bo to jest gnojek) miałby kontakt z

    Przy spotkaniu ze mna ty mialbys kontakt z gleba. I naklejke na szybie. I
    zdjecie zrobione i przeslane do strazy miejskiej. I na kilku portalach
    prezentujacych łosi parkingowych.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 50. Data: 2009-07-19 01:16:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3tl0d$3vf$1@newsread.aster.pl SQLwysyn
    <s...@s...pl> pisze:

    > Przy spotkaniu ze mna ty mialbys kontakt z gleba. I naklejke na szybie. I
    > zdjecie zrobione i przeslane do strazy miejskiej. I na kilku portalach
    > prezentujacych łosi parkingowych.
    Przeceniasz się, gówniarzu.
    Dostałbyś w ryj gazem albo w kark paralizatorem. Potem foty i wezwanie
    policji.
    Tak się robi z hołotą.

    --
    Jotte