  • 1. Data: 2003-07-31 13:23:12
    Temat: poswiadczenie podpisu
    Od: "Aleksander" <s...@w...pl>

    Czy notariusz moze poświadczyć podpis na dowolnym dokumencie? W
    szczegolności, czy może to być dokument niekompletny ( np. umowa, ale z
    pustym miejscem na beneficjenta i kwotę). Jeśli tak, ile to kosztuje (
    procent od wartości oczywiście odpada)?

    Czy mogę podpisać pustą kartkę albo pusty formularz, i notariusz poświadczy
    podpis?

    Pozdr. A.

  • 2. Data: 2003-07-31 20:05:41
    Temat: Re: poswiadczenie podpisu
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Aleksander" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > procent od wartości oczywiście odpada)?
    >
    > Czy mogę podpisać pustą kartkę albo pusty formularz, i notariusz

    a czy daleko masz do notariusza ?
    bo na tej grupie to na razie nie zidentyfikowałem żadnego,

    pzdr,
    JarekM