  • 1. Data: 2003-07-31 13:23:40
    Temat: I tak można ...
    Od: "SPP" <s...@o...pl>

    Jako ciekawostka:

    1. SM Osiedle Młodych (Poznań, Rataje) określiła nowy czynsz;
    2. Jeden z członków nie zgodził się z tym czynszem i zaskarżył jego
    zmianę do Sądu;
    3. Sąd przyznał mu rację.
    4. Spółdzielnia wyrzuciła go ze swoich szeregów za działanie na
    niekorzyść Spółdzielni.

    Ot, taka lokalna ciekawostka.
    :-)

    spp
    spp(na)op.pl

  • 2. Data: 2003-07-31 16:30:22
    Temat: Re: I tak można ...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No cóż - pozostaje mu zaskarżyć decyzję o wyrzuceniu z grona członków.
    Zakładam że pewnie wygra. Wówczas należy zwrócić się do Rady Nadzorczej o
    wyrzucenie zarządu, bo swoimi kretyńskimi pomysłami działa na szkodę
    spółdzielni generując koszty procesowe.

  • 3. Data: 2003-08-01 08:10:50
    Od: "Szymon Piasecki" <piasecki@_usuń_.helios.domdata.com>

    Użytkownik "SPP" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zmianę do Sądu;
    > 3. Sąd przyznał mu rację.
    > 4. Spółdzielnia wyrzuciła go ze swoich szeregów za działanie na

    Czysto teoretyczne.
    Do sadu występują wszyscy członkowie spółdzieli i wygrywają sprawę.
    Spółdzielnia wyrzuca wszystkich członków ze szwoich szeregów. I skąd teraz
    prezesi i zarząd wezmą kasę na swoje pensje?
    Jesli spółdzielnia nie ma członków to co? Ulega rozwiązaniu?
    Wiem, że statut spółdzielni jest wyrocznią w jej działaniach ale jeśli nie
    ma w nim zapisu o systuacji opisującej wyrzucenie wszystkich członków ze
    spółdzieli, to co wtedy?

    pozdrawiam
    Szymon