  • 1. Data: 2003-07-31 12:13:08
    Temat: Zamówienia publiczne
    Od: "BBQ" <b...@p...fm>

    Witam,
    mam taką prośbę o wyjaśnienie pewnego problemu dot. zamówień publicznych. Sprawa
    przedstawia się następująco: przetarg nieograniczony, zamawiający żądą od
    oferenta wyjaśnienia dot. SIWZ, faks z odpowiedzią przychodzi w ostatnim dniu
    obowiązującego terminu, pisemne potwierdzenie dwa dni później. Czy w takiej
    sytuacji zamawiający ma podstawę prawną do tego, aby tej odpowiedzi nie
    uwzględniać z uwagi na przekroczenie terminu?
    Dziękuję z góry,
    AniaP

  • 2. Data: 2003-07-31 13:13:11
    Temat: Re: Zamówienia publiczne
    Od: "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "BBQ" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > sytuacji zamawiający ma podstawę prawną do tego, aby tej odpowiedzi nie
    > uwzględniać z uwagi na przekroczenie terminu?

    art. 36 ust 3 - mówi że w szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający
    może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować
    treść dokumentów zawierających SIWZ
    Dokonane uzupełnienie jest wiążące dla wszystkich.
    Jednak art. 39 mówi o przedłużeniu terminu w celu uwzględnienia zmian w
    ofertach.
    Wszystko więc zależy od konkretnego przypadku.
    Ale jeżeli masz wątpliwość, że pisemne potwierdzenie przyszło po terminie to
    nie jest tak.
    Faks jest już powiadomieniem, forma pisemna jest potwierdzeniem art. 21 ust.
    3 ustawy mówi o tym
    pozdrawiam JO

    pozdrawiam JO