  • 81. Data: 2011-04-28 07:02:54
    Temat: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Kris pisze:

    > Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > babka zyje zadzwonila nie bylo awizo
    > poczta potwierdza po dochedzeniu ze listonosz byl fizycznie

    Tylko nie napisali co zrobił z awizo...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 82. Data: 2011-04-28 10:43:40
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-28 09:02, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Tylko nie napisali co zrobił z awizo...

    Poczty powinni już zlikwidować w diabły.

    --
    animka

  • 83. Data: 2011-04-28 11:00:07
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 06:16:41 +0200, Kris napisał(a):

    > babka zyje zadzwonila nie bylo awizo
    > poczta potwierdza po dochedzeniu ze listonosz byl fizycznie

    A co ma odpowiedzieć poczta? :))
    Że ich pracownikowi nie chciało się wejść z awizem na np. 3 piętro?
    Zresztą, zeznał tylko listonosz swojemu przełożonemu :))

  • 84. Data: 2011-04-28 12:28:39
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 12:43:40 +0200, animka napisał(a):

    > Poczty powinni już zlikwidować w diabły.

    Masz stadninę gołębi?
    Czy umyślnych będziesz wysyłać?

  • 85. Data: 2011-04-28 20:39:12
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ipb3ep$rdt$2@news.onet.pl...

    > Tylko nie napisali co zrobił z awizo...

    chcesz otrzymac caly pdf z protokolu dochodzenia reklamacji ?

  • 86. Data: 2011-04-28 20:42:05
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    >Poczty powinni już zlikwidować w diabły.

    Bzdura
    Nie ma bardziej sprawnie działającej firmy
    osobiscie przesyłki polecone dochodza do mnie coraz czesciej w 24h
    placic za kuriera? po co przeplacac

    jakis dyra poczty odwolal likwidacje lokalnych oddzialow
    bo i po co oddawac pole konkurencji

    poki 20-30 lat nie minie to stare babcie jeszcze nie beda kustykac na poczte
    i placic za telefon wode prad i gaz

    to jeszcze trzyma poczte, operacje bankowe i urzedowe US
    jak oddaadza przesylki to pozamiatane

    --
    animka

  • 87. Data: 2011-04-28 20:42:50
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Masz stadninę gołębi?
    > Czy umyślnych będziesz wysyłać?

    pewnie ma telegraf na baterie:) i paczki nim wysyla:)

  • 88. Data: 2011-04-28 20:45:58
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > A co ma odpowiedzieć poczta? :))
    > Że ich pracownikowi nie chciało się wejść z awizem na np. 3 piętro?
    > Zresztą, zeznał tylko listonosz swojemu przełożonemu :))

    koncem koncow jej dochodzenie
    jest protkol jest wyjasnienie reklamacji
    jest prawomocny podklad zgodny z przepisami
    z tym podkoladem mozesz isc do sadu
    poczta sie wywiazala babka olala sprawe...2 - krotnie

    pytanie co dalej
    jak sad to zakwalifikuje?

    wiesz to tak samo jak list polecony uznaje sie za doreczony gdy....

  • 89. Data: 2011-04-28 20:58:57
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ipb3cf$rdt$1@news.onet.pl...
    > Przedpiszca chciał ci dać do zrozumienia, że zdarza się, że awizo nigdy
    > nie dociera do osoby zainteresowanej. Sam miałem przygodę, ponieważ
    > oczekiwałem kilku przesyłek poleconych i się niepokoiłem, że długo nie
    > przychodzą, wybrałem się na pocztę, by dopytać, czy nic nie przyszło -
    > okazało się, że przesyłka tam leży.... Odebrałem, jakież się zdziwiłem,
    > jak 2 dni później znalazłem w skrzynce awizo, że nie zastano mnie 3 dni
    > wcześniej w domu i była do mnie właśnie ta przesyłka....

    wiem o tym, realia sa rozne\
    rozumiem ze listonosz ma w diable listow bo nosi to w torbie
    kiedys wozili, teraz torba pas na bary i jazda
    listonoszow z lapanki jest mnostwo, sa tacy co sie odlewaja po piwnicy
    spedzajacy popoludniowe sesje w browarowyn barze country
    z sumiennosci i rzetelnej uczciwosci na cale szczescie jest wiekszosc
    coz praca jaka placa nie ma co sie dziwic
    ja to wiem...
    wysylk mam dziennie z 50min
    i nie wiemy ile dojedzie bo komus sie tam nie chce
    czy klinet zrobi nas w trabe

    nadal nie wiem jak wydebic ta kase od klienta
    do pogodania o MAC i McDonaldzie i WiFi to kupa ludzi
    a rozwiklac probmel ktory w google bedzie wisial to jednak ciezko
    nie chodzi mi tylko o pomoc mnie jako pracownika ktoremu to zciagna z pensji
    ale o interpretacje, ja wiem ze prawo nie jest czasem uczciwe i daje w morde
    bo nie jest po naszej mysli, jestemy mlodym demokratycznie krajem
    w ktorym pewne standarty sa dalekie od wolnej demokracji

    wiem, czytalem ostanie stanowisko UE w sprawie przesylek
    wg mnie to nie uczciwe ze klient nie ponosi odp. za swoje czyny
    gdyz gdziekolwiek sie nie obrocimy to Accept albo podpis bys byl swiadomy

    wiec dlaczego ktos kto swiadomie dokonuje zakupu
    olewa zawarta umowe kupna sprzedazy????

    moze czas dodac w regulaminie sklepu
    iz kazdorazowe nieodebranie przesylki klient zgadza sie na obciazenie
    kosztem przesylki i jest swiadom iz jego obowiazkiem
    jest monitorowanie statusu przesylki, gdy wybor firmy spedycyjnej jest
    jego lwasnym wyborem ktory ponosi na wlasny koszt i ryzyko ?

  • 90. Data: 2011-04-28 23:39:16
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-28 22:42, Kris pisze:

    > Użytkownik "Kamil"<a...@a...com> napisał w wiadomości

    > pewnie ma telegraf na baterie:) i paczki nim wysyla:)

    Sa przecież firmy konkurencyjne jak kurierskie, jakieś Pocztexy itp.

    --
    animka