  • 1. Data: 2011-04-16 20:13:20
    Temat: Co grozi za nieprzerejestrowanie samochodów do innego powiatu?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    chciałbym się przemeldować do innego powiatu. Oznacza to, że stracę kupę
    kasy na wymianie tablic rejestracyjnych przy przerejestrowywaniu aut.
    Czy jeśli się przemelduję, a samochodów nie przerejestruję, grozi jakaś
    kara?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2011-04-16 20:14:26
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

> [...]
    > kasy na wymianie tablic rejestracyjnych przy przerejestrowywaniu aut.
    > Czy jeśli się przemelduję, a samochodów nie przerejestruję, grozi jakaś

    I kolejne: A co z prawem jazdy? Kolejna stówka w plecy średnio wesołe...
    Można cichaczem zostać przy starym adresie w prawku? Czy też są jakieś
    realne kary?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 3. Data: 2011-04-16 21:09:01
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Bez przesady. W 200 zł się zmieścisz. Zmieniając miejsce zamieszkania
    trzeba się przecież liczyć z jakimiś kosztami. Choćby koszty
    przeprowadzki.

    To się nie przemeldowuj - w 99% spraw meldunek nie ma praktycznego
    znaczenia.
    A jeśli się przemeldujesz bądź konsekwentny i dokumenty wymień.
    Teoretycznie masz na to 30 dni (pouczenie zapisane w samym dowodzie
    rejestracyjnym).
    Jeśli nie wymienisz to z policją przy kontroli raczej problemów nie
    będzie, ale niewykluczone że ubezpieczyciel przy likwidacji szkody
    będzie próbował się wymigać od wypłaty podnosząc że "nie dopełniłeś..."

    > I kolejne: A co z prawem jazdy? Kolejna stówka w plecy średnio wesołe...
    > Można cichaczem zostać przy starym adresie w prawku? Czy też są jakieś
    > realne kary?

    Znów zalecam konsekwencję mimo, że kupa ludzi wymienia dowód osobisty, a
    o PJ "zapomina" i latami nic się nie dzieje. Ale nigdy nie wiesz gdzie
    trafisz na jakiegoś służbistę, pół biedy jak 100 m od domu, gorzej
    jak niezgodność w adresach nie spodoba się jakiemuś milicjantowi
    pod Czelabińskiem...

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 4. Data: 2011-04-16 21:31:16
    Od: Arek <a...@e...net>

> [...]
    > kasy na wymianie tablic rejestracyjnych przy przerejestrowywaniu aut.
    > Czy jeśli się przemelduję, a samochodów nie przerejestruję, grozi jakaś

    Tak - rozstrzelają Cię albo wywiozą na Syberię.

    Dżisus! Gdzie produkują ludzi z tak zniewolonym umysłem !?

    zdumiony
    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 5. Data: 2011-04-16 23:47:43
    Od: rAzor <p...@n...telesfora.com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Arek raczył napisać:

    > Tak - rozstrzelają Cię albo wywiozą na Syberię.

    A tak powaznie? Nic nie grozi?

    > Dżisus! Gdzie produkują ludzi z tak zniewolonym umysłem !?
    >
    > zdumiony
    > Arek

    A kraju, w którym jest porypane prawo.
    --
    Sátoraljaújhely

  • 6. Data: 2011-04-17 06:10:21
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Cubus" <c...@n...pl> napisał

    > Bez przesady. W 200 zł się zmieścisz.

    Przeoczyłeś, że użył liczby mnogiej. Skąd wiesz jak liczna jest jego
    flota?

    > Zmieniając miejsce zamieszkania
    > trzeba się przecież liczyć z jakimiś kosztami. Choćby koszty
    > przeprowadzki.

    Nie pisał o przeprowadzce tylko o przemeldowaniu.

  • 7. Data: 2011-04-17 10:44:34
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-04-16 22:14, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > I kolejne: A co z prawem jazdy? Kolejna stówka w plecy średnio wesołe...
    > Można cichaczem zostać przy starym adresie w prawku? Czy też są jakieś
    > realne kary?

    Nic nie rób, nie ma obowiązku pokazywania dowodu drogówce,
    jak będziesz miał stary adres w PJ i DR to dla policjanta
    będzie sie wszystko zgadzało.
    Tyle że dobrze będzie mieć możliwość odbierania korespondencji
    spod starego adresu. Bo tam moga jakąś fotkę z fotoradaru
    przysłać.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-04-17 20:23:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cubus wrote:

    > Bez przesady. W 200 zł się zmieścisz. Zmieniając miejsce zamieszkania
    > trzeba się przecież liczyć z jakimiś kosztami. Choćby koszty
    > przeprowadzki.

    no pewnie każdy obywatel powinien ochoczo płacić haracz za bezsensowną
    wymianę dokumentów.

    meldunek już dawno powinien zniknąć z ustaw.

    PJ nie powinno zawierać adresu no bo na uj?

    DR też nie wiadomo na ki czort zawiera adres zamieszkania.