  • 1. Data: 2011-04-15 09:32:10
    Temat: rozwiazanie umowy na monitoring
    Od: NoName <n...@m...com>

    Przyszedl do mnie przedstawiciel handlowy i podpisalem umowe z agencja
    ochrony Niestety mam niejasna sytuacje z wynajmem lokalu. Czy moge taka
    umowe rozwiazac do 10 dni zgodnie z art 2.1 ustawy o ochronie niektórych
    praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez
    produkt niebezpieczny.

  • 2. Data: 2011-04-15 09:36:40
    Temat: Re: rozwiazanie umowy na monitoring
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-15 11:32, NoName pisze:
> [...]
    > umowe rozwiazac do 10 dni zgodnie z art 2.1 ustawy o ochronie niektórych
    > praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez

    Jeśli umowę zawarłeś jako konsument, to tak. Jeśli jako przedsiębiorca -
    nie, chyba że prawo takie zostało zapisane w samej umowie.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-04-15 09:40:45
    Od: Maruda <m...@n...com>

> [...]
    > umowe rozwiazac do 10 dni zgodnie z art 2.1 ustawy o ochronie niektórych
    > praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez

    Możesz. Nie musisz mieć do tego żadnego powodu.
    Umowa zawarta poza siedzibą usługodawcy.

    Napisz coś więcej o tym jak to było jak przyszedł, a Ty podpisałeś, bo
    to brzmi interesująco.
    W epoce kaszany, jaką częstuje nas telewizja może to być jakiś ciekawy
    autentyk "z życia wzięty".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 4. Data: 2011-04-15 09:46:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-15 11:40, Maruda pisze:

    > Możesz. Nie musisz mieć do tego żadnego powodu.
    > Umowa zawarta poza siedzibą usługodawcy.

    Przywilej nie działa między firmami.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-04-15 09:48:09
    Od: NoName <n...@m...com>

    W dniu 2011-04-15 11:46, Liwiusz pisze:

    > Przywilej nie działa między firmami.

    no wlasnie zawarlem umowe jako przedsiebiorca. Wiec wychodzi na to ze
    lipa bedzie bo jesli zrezygnuje z lokalu to bede musial im placic przez
    2 lata kase, inaczej kara umowna

  • 6. Data: 2011-04-15 09:55:33
    Od: Maruda <m...@n...com>

    > Przywilej nie działa między firmami.

    Ups.. nie wiedziałem. Dziękuję.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 7. Data: 2011-04-15 11:58:57
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 15 Apr 2011 11:48:09 +0200, NoName napisał(a):

    > no wlasnie zawarlem umowe jako przedsiebiorca. Wiec wychodzi na to ze
    > lipa bedzie bo jesli zrezygnuje z lokalu to bede musial im placic przez
    > 2 lata kase, inaczej kara umowna

    To jakaś lojalka?
    "Detektywi" też już stosują umowy na czas określony?
    Ja mam na czas nieoznaczony, z możliwością wypowiedzenia w każdej chwili, z
    miesięcznym okresem wypowiedzenia.