eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 113

  • 91. Data: 2011-04-29 05:46:59
    Temat: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-29 01:39, animka pisze:

    > Sa przecież firmy konkurencyjne jak kurierskie, jakieś Pocztexy itp.

    Nie ma takich, które działają "wszędzie i dla każdego".

    --
    Liwiusz


  • 92. Data: 2011-04-29 06:01:02
    Temat: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-04-28 22:45, Kris pisze:

    > wiesz to tak samo jak list polecony uznaje sie za doreczony gdy....

    Wiesz, że są kraje gdzie list nadany przez Sąd uważa się za doręczony?

    --
    spp


  • 93. Data: 2011-04-29 06:50:14
    Temat: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Kris pisze:
    > wiec dlaczego ktos kto swiadomie dokonuje zakupu
    > olewa zawarta umowe kupna sprzedazy????

    Cały czas - nie wiadomo, czy świadomie olewa umowę. Dodatkowo, od umowy
    może odstąpić, jeśli była zawierana po za siedzibą firmy. To juz jest
    ryzyko prowadzącego taką działalność i powinien uwzględnić to w cenie.

    > moze czas dodac w regulaminie sklepu
    > iz kazdorazowe nieodebranie przesylki klient zgadza sie na obciazenie
    > kosztem przesylki i jest swiadom iz jego obowiazkiem
    > jest monitorowanie statusu przesylki, gdy wybor firmy spedycyjnej jest
    > jego lwasnym wyborem ktory ponosi na wlasny koszt i ryzyko ?


    A dlaczego klient ma ponosić całe ryzyko? Urealnij ceny i tyle...


    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl


  • 94. Data: 2011-04-29 06:51:38
    Temat: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Kris pisze:
    >
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    > napisał w wiadomości news:ipb3ep$rdt$2@news.onet.pl...
    >> Kris pisze:
    >>>
    >>> Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >>> news:ipa7jf$k6s$1@node2.news.atman.pl...
    >>>> Może umarł, albo w szpitalu leży.
    >>>
    >>> babka zyje zadzwonila nie bylo awizo
    >>> poczta potwierdza po dochedzeniu ze listonosz byl fizycznie
    >>>
    >>
    >> Tylko nie napisali co zrobił z awizo...
    >
    > chcesz otrzymac caly pdf z protokolu dochodzenia reklamacji ?

    Nie chce, ale znam wiele przypadków, że awizo nie trafia do skrzynki,
    albo trafia po terminie. Tudzież dziwnym trafem pojawia się tylko awizo
    wtórne, pierwsze nigdy nie dociera do skrzynki..


    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl


  • 95. Data: 2011-04-29 06:52:50
    Temat: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Kris pisze:
    >
    > Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > news:ipbgd4$pp0$1@node2.news.atman.pl...
    >
    >> Poczty powinni już zlikwidować w diabły.
    >
    > Bzdura
    > Nie ma bardziej sprawnie działającej firmy
    > osobiscie przesyłki polecone dochodza do mnie coraz czesciej w 24h
    > placic za kuriera? po co przeplacac

    Patrz, a do mnie nie przyszło kilka przesyłek. Całe szczęście niektóre
    były polecone, więc udało sie dostać odszkodowanie.


    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl


  • 96. Data: 2011-04-29 07:57:41
    Temat: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ipctrj$coq$...@n...news.atman.pl...
    >
    Sa przecież firmy konkurencyjne jak kurierskie, jakieś Pocztexy itp.

    Pocztex to Poczta Polska :)



  • 97. Data: 2011-04-29 07:58:20
    Temat: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ipdjco$lns$...@n...onet.pl...
    > Nie ma takich, które działają "wszędzie i dla każdego".

    u nas nie, ale Feedex ?

    --




  • 98. Data: 2011-04-29 08:03:50
    Temat: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-29 09:58, Kris_Poland pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:ipdjco$lns$...@n...onet.pl...
    >> Nie ma takich, które działają "wszędzie i dla każdego".
    >
    > u nas nie, ale Feedex ?

    A jaki to ma związek z likwidacją PP?

    --
    Liwiusz


  • 99. Data: 2011-04-29 08:04:03
    Temat: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-29 09:57, Kris_Poland pisze:
    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:ipctrj$coq$...@n...news.atman.pl...
    >>
    > Sa przecież firmy konkurencyjne jak kurierskie, jakieś Pocztexy itp.
    >
    > Pocztex to Poczta Polska :)

    A animka to animka :)

    --
    Liwiusz


  • 100. Data: 2011-04-29 08:06:21
    Temat: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ipdn36$3d2$...@n...onet.pl...
    >Cały czas - nie wiadomo, czy świadomie olewa umowę. Dodatkowo, od umowy
    >może odstąpić, jeśli była zawierana po za siedzibą firmy. To juz jest
    >ryzyko prowadzącego taką działalność i powinien uwzględnić to w cenie.

    tak nie moze byc, jak sprzedawca wysyla pozno bo za pozno to negatyw
    albo neutral i totalne opr
    Wiec moze sprzedjacy tez odstapi od umowy gdyz stwierdzi ze z tym kodem
    pocztowym na ta ulice nie wysylamy bo tam listonosz nas rabi w trabe?


    > moze czas dodac w regulaminie sklepu
    > iz kazdorazowe nieodebranie przesylki klient zgadza sie na obciazenie
    > kosztem przesylki i jest swiadom iz jego obowiazkiem
    > jest monitorowanie statusu przesylki, gdy wybor firmy spedycyjnej jest
    > jego lwasnym wyborem ktory ponosi na wlasny koszt i ryzyko ?

    A dlaczego klient ma ponosić całe ryzyko? Urealnij ceny i tyle...

    Bo wybiera sposob dostarczenia
    przesylki kurierskie ubezpieczamy
    i reklamujemy, klient spisze protokol szkody, zalatwiamy wysylamy jeszcze
    raz
    wszytsko gra, w przypdku poczty nie ma reguly, ale uszkodza albo zaginie,
    albo nie dorecza
    bo sie nie chcialo, to nie nasza wina, ale to do nas maja pretensje ze
    poczta nawala
    ale kto zdecydowal sie na poczte? jasne ze klient? wiec dlaczego za obsluge
    wysylek pocztowych mamy ciagnac z wlasnej kieszeni?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl


strony : 1 ... 9 . [ 10 ] . 11 . 12


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1