eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy › Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Date: Fri, 29 Apr 2011 08:50:14 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <ipdn36$3d2$1@news.onet.pl>
    References: <iocobs$pfv$1@mx1.internetia.pl> <iodnun$49k$1@news.onet.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <ioet07$da4$1@news.onet.pl> <iof3tk$2s2$3@inews.gazeta.pl>
    <iof5rc$h5r$1@news.onet.pl> <ioff5k$c38$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ioffue$ssc$1@news.onet.pl> <iofu21$7p$3@inews.gazeta.pl>
    <iogch7$n3q$1@news.onet.pl> <ioge3b$7p$7@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1104261500370.2764@quad> <ip9g28$bkl$1@mx1.internetia.pl>
    <0...@m...cs.put.poznan.pl>
    <ipa54r$8pj$1@mx1.internetia.pl> <ipb3cf$rdt$1@news.onet.pl>
    <ipckud$joc$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: aqo162.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1304059814 3490 83.17.174.162 (29 Apr 2011 06:50:14 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Apr 2011 06:50:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <ipckud$joc$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:676152
    [ ukryj nagłówki ]

    Kris pisze:
    > wiec dlaczego ktos kto swiadomie dokonuje zakupu
    > olewa zawarta umowe kupna sprzedazy????

    Cały czas - nie wiadomo, czy świadomie olewa umowę. Dodatkowo, od umowy
    może odstąpić, jeśli była zawierana po za siedzibą firmy. To juz jest
    ryzyko prowadzącego taką działalność i powinien uwzględnić to w cenie.

    > moze czas dodac w regulaminie sklepu
    > iz kazdorazowe nieodebranie przesylki klient zgadza sie na obciazenie
    > kosztem przesylki i jest swiadom iz jego obowiazkiem
    > jest monitorowanie statusu przesylki, gdy wybor firmy spedycyjnej jest
    > jego lwasnym wyborem ktory ponosi na wlasny koszt i ryzyko ?


    A dlaczego klient ma ponosić całe ryzyko? Urealnij ceny i tyle...


    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1