eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy › Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "Kris_Poland" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Date: Fri, 29 Apr 2011 10:06:21 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <ipds23$6jc$1@mx1.internetia.pl>
    References: <iocobs$pfv$1@mx1.internetia.pl> <iodnun$49k$1@news.onet.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <ioet07$da4$1@news.onet.pl> <iof3tk$2s2$3@inews.gazeta.pl>
    <iof5rc$h5r$1@news.onet.pl> <ioff5k$c38$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ioffue$ssc$1@news.onet.pl> <iofu21$7p$3@inews.gazeta.pl>
    <iogch7$n3q$1@news.onet.pl> <ioge3b$7p$7@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1104261500370.2764@quad> <ip9g28$bkl$1@mx1.internetia.pl>
    <0...@m...cs.put.poznan.pl>
    <ipa54r$8pj$1@mx1.internetia.pl> <ipb3cf$rdt$1@news.onet.pl>
    <ipckud$joc$1@mx1.internetia.pl> <ipdn36$3d2$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-252-246-137.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1304064899 6764 77.252.246.137 (29 Apr 2011 08:14:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Apr 2011 08:14:59 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3508.1109
    In-Reply-To: <ipdn36$3d2$1@news.onet.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3508.1109
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:676163
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ipdn36$3d2$...@n...onet.pl...
    >Cały czas - nie wiadomo, czy świadomie olewa umowę. Dodatkowo, od umowy
    >może odstąpić, jeśli była zawierana po za siedzibą firmy. To juz jest
    >ryzyko prowadzącego taką działalność i powinien uwzględnić to w cenie.

    tak nie moze byc, jak sprzedawca wysyla pozno bo za pozno to negatyw
    albo neutral i totalne opr
    Wiec moze sprzedjacy tez odstapi od umowy gdyz stwierdzi ze z tym kodem
    pocztowym na ta ulice nie wysylamy bo tam listonosz nas rabi w trabe?


    > moze czas dodac w regulaminie sklepu
    > iz kazdorazowe nieodebranie przesylki klient zgadza sie na obciazenie
    > kosztem przesylki i jest swiadom iz jego obowiazkiem
    > jest monitorowanie statusu przesylki, gdy wybor firmy spedycyjnej jest
    > jego lwasnym wyborem ktory ponosi na wlasny koszt i ryzyko ?

    A dlaczego klient ma ponosić całe ryzyko? Urealnij ceny i tyle...

    Bo wybiera sposob dostarczenia
    przesylki kurierskie ubezpieczamy
    i reklamujemy, klient spisze protokol szkody, zalatwiamy wysylamy jeszcze
    raz
    wszytsko gra, w przypdku poczty nie ma reguly, ale uszkodza albo zaginie,
    albo nie dorecza
    bo sie nie chcialo, to nie nasza wina, ale to do nas maja pretensje ze
    poczta nawala
    ale kto zdecydowal sie na poczte? jasne ze klient? wiec dlaczego za obsluge
    wysylek pocztowych mamy ciagnac z wlasnej kieszeni?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1