  • 11. Data: 2018-03-01 20:34:18
    Temat: Re: Brak odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni i odrzucenie tego faktu przez sąd.
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 01.03.2018 o 15:57, Zbynek Ltd. pisze:
    > Tak. Całą w zasadzie powierzchnią. Jednak skoro but puszczał miejscowo w
    > chwilę po zanurzeniu, jest to ewidentny bubel wypuszczony bez testów z
    > produkcji.
    > Inne buty nie przepuszczają. Więc tym bardziej to bubel. Wręcz cała seria.

    Jak przepuścił zaraz po zanurzeniu, to musiałem nie doczytać. To pewnie
    na łączeniach nie wyszło klejenie. Reklamacja jak najbardziej uzasadniona.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2018-03-01 23:55:59
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Mateusz Bogusz napisał(a) :

    > Jak przepuścił zaraz po zanurzeniu, to musiałem nie doczytać. To pewnie
    > na łączeniach nie wyszło klejenie. Reklamacja jak najbardziej uzasadniona.

    Sędzia była innego zdania, że uzasadniona :-( Ona się nie zna na
    wszystkim. Za to sprzedawca wciskał ciemnotę, że wystarczy jakimś
    "muchozolem" spryskać skórę i membrana będzie już szczelna.

    Na razie impas.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 13. Data: 2018-03-09 17:53:13
    Od: f...@g...com

    użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
    > Elo
    >
    > A było tak:
    > Zakup konsumencki przez Internet butów z membraną zapewniającą
    > nieprzepuszczanie wody. Przy częściowym zanurzeniu w wannie, buty
    > ewidentnie przeciekają po kilku minutach w miejscu, gdzie jest membrana.

    Internety piszą że nieprzemakalność to co innego niż wodoodpornoś.

    Gdyby przyjąć twoje rozumowanie, ktoś może pójść dalej i testować je tak
    jak testuje się łodzie podwodne, np. na głębokości 10m, chyba nie o to chodzi.

  • 14. Data: 2018-03-11 00:17:38
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    f...@g...com napisał(a) :

    > Internety piszą że nieprzemakalność to co innego niż wodoodpornoś.
    >
    > Gdyby przyjąć twoje rozumowanie, ktoś może pójść dalej i testować je tak
    > jak testuje się łodzie podwodne, np. na głębokości 10m, chyba nie o to chodzi.

    Internety też podają, że nieprzepuszczanie wody to nie to samo co
    nieprzemakalność. Ba! Nawet niektóre części Internetów piszą cośtam
    o czepianiu się słówek w celu odbiegnięcia od meritum sprawy. Ale
    kto by tam tym całym Internetom wierzył.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1