  • 11. Data: 2005-06-11 08:51:23
    Temat: Re: Boiska osiedlowe cz. 2
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sat, 11 Jun 2005 00:44:29 +0200, Robert Tomasik napisał/napisała:
    > Ale czy skuteczniej?

    u mnie pod blokiem nie ma juz boisk :) Ale mowa o samowolnych... Bo o ile
    pamietam Tobie chodzilo jednak o tzw. "dedykowane" :)

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 7070

  • 12. Data: 2005-06-11 12:49:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

    > u mnie pod blokiem nie ma juz boisk :) Ale mowa o samowolnych... Bo o
    ile
    > pamietam Tobie chodzilo jednak o tzw. "dedykowane" :)

    Pytający nie precyzował.

  • 13. Data: 2005-06-12 10:44:35
    Temat: Re: Boiska osiedlowe
    Od: zly <b...@p...fm>

    Mithos napisał(a):
    > Czyli uwazasz, ze powinien sie poswiecic i sluchac tluczenia we wlasne
    > szyby pilka ?

    Mieszkamy w miescie (chyba) i do takich rzeczy nie mozna miec pretensji.
    Pamietam jak bylem maly i tez nas zawsze przeganiali, a na jedynym
    normalnym boisku w okolicy zawsze grala zuleria.
    Warto sie czasem zastanowic i troszke odpuscic. Nie uwazam, zeby to bylo
    wielkie poswiecenie (sam mieszkam na parterze). A jesli to mauchronic
    choc jednego smarka przed piciem wodki w bramie, to tym bardziej.
    Potem ci sami ludzie narzekaja jak to niebezpiecznie jest na ulicach

    Marcin