    From: "obywatel RP" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Blokowanie kart SIM - prawo działajace wstecz
    Date: Thu, 26 Jan 2017 20:13:07 +0100

    Witam wszystkich.
    Ostatnio nasze sejmowe matoły wprowadziły ustawę antyterrorystyczną, która
    to nakazuje blokowanie niezarejestrowanych kart SIM, niezależnie od tego,
    czy karta została aktywowana przed wprowadzeniem ustawy, czy po. Jest to
    ewidentne prawo działające wstecz, mające na celu wyłącznie inwigilację
    uczciwych obywateli a nie terrorystw. Terroryzm jest spowodowany wyłącznie
    sprowadzaniem terrorystów do naszego kraju przez rząd i opłacanie im
    kieszonkowego (z naszych pieniędzy) większego niż dochody przeciętnej
    pracującej rodziny.
    Jeśli ktoś ma taką możliwość, to niech zgłolsi tą ustawę jako niezgodną z
    obowiązującym prawem.

    I jeszcze do kogo mam się zgłosić po pieniądze jakie zostana mi skradzione w
    wyniku zablokowania karty SIM, czy mam dochodzić ich zwrotu od operatora
    karty, czy od rządu?