  • 1. Data: 2002-11-15 22:07:40
    Temat: Błąd Bankomatu
    Od: "Joogi" <N...@w...pl>

    Wczoraj wadliwie działający bankomat nie wydał mi pieniędzy, blokując
    równocześnie środki na koncie (Lukas Bank / Bankomat BZ/WBK). Złożyłem
    reklamację w placówce banku - każą mi czekać od 21-100 dni na jej
    rozpatrzenie.
    To były moje JEDYNE pieniądze do końca miesiąca (mam żonę i dwumiesięczne
    dziecko) , nie mam od kogo pożyczyć... banku to nie obchodzi !

    Czy są jakieś prawne możliwości wyegzekwowania natychmiastowego zwrotu
    pieniędzy ?
    Czy powinienem oczekiwać zadośćuczynienia od banku w przypadku pozytywnego
    rozpatrzenia reklamacji ?
    Co mam robić jeżeli wyprą się winy !

    Pomóżcie proszę bo jestem bezsilny wobec banku...

    P.S.
    I z ciekawości :
    Czy jeżeli wtargnę do banku i wyrwę swoją kasę kasjerce z łap (dla mojej
    głodnej rodziny) to czy sąd uzna moje działanie jako obronę konieczną...

    --
    pozdrawiam
    Joogi

  • 2. Data: 2002-11-15 22:20:17
    Temat: Odp: Błąd Bankomatu
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Joogi <N...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ar3r70$tvm$...@a...dialog.net.pl...

    na karte bankomatową zrobiłam sobie limit :-) jestem osóbką lubiącą wydawać
    pieniążki ale gdy chce wiekszą gotówke :-) nie mam problemu z wejsciem do
    banku podania numeru konta ,dokumentu tożsamosci i wypłata następuje prawie
    natychmiastowo ...skarga skargą nie można w tym banku pobrać gotówki za
    okazaniem dowodu i nr konta?

    Sandra

  • 3. Data: 2002-11-15 22:29:10
    Temat: Re: Błąd Bankomatu
    Od: "H" <h...@p...fm>

    Użytkownik "Joogi" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Joogi
    >
    > Moim zdaniem idziesz z dowodem osobistym do banku i likwidujesz po prostu
    konto wraz z wypłatą kasy. Ty jesteś właścicielem konta i możesz z nim robić
    co cgcesz. Z tego co wiem to tylko sąd może zablokować czyjeś konto i to
    też bardzo trudno.

    Hubert

  • 4. Data: 2002-11-15 22:45:15
    Od: "Joogi" <N...@w...pl>

> [...]
    prawie
    > natychmiastowo ...skarga skargą nie można w tym banku pobrać gotówki za

    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem...
    ale nie przestanę pić herbaty bo ktoś się kiedyś oparzył wrzątkiem...
    Nie wiem dlaczego sugerujesz że wybieranie kasy w bankomacie to błąd ?
    Miliony ludzi tak robi... i nic - teafiło na mnie.
    Za wypłatę w bankomacie - bank nie pobiera opłaty... za wypłatę w siedzibie
    doliczają 4zł... niby nic ale...

    Jeżeli chodzi o to czy teraz mogę wybrać kasę - nie mogę bo zdjęli środki z
    mojego konta... jest teraz puste

    Ktoś mnie okradł a ja nie mogę nawet zawiadomić policji

    --
    Joogi

  • 5. Data: 2002-11-15 23:53:10
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Joogi <N...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ar3tdd$bc$...@a...dialog.net.pl...
    > Nie wiem dlaczego sugerujesz że wybieranie kasy w bankomacie to błąd ?

    wcale tego nie sugeruje :-) napisałam troche inaczej :-) źle mnie
    zrozumiałes ale nic nie szkodzi...nic nie mam do kart bankomatowych

    > Miliony ludzi tak robi... i nic - teafiło na mnie.

    ja tez to robie

    > Za wypłatę w bankomacie - bank nie pobiera opłaty... za wypłatę w
    siedzibie
    > doliczają 4zł... niby nic ale...

    zgadza sie

    > Jeżeli chodzi o to czy teraz mogę wybrać kasę - nie mogę bo zdjęli środki
    > mojego konta... jest teraz puste
    >
    > Ktoś mnie okradł a ja nie mogę nawet zawiadomić policji

    ok. przepraszam myslałam,że jeszcze cos tam zostało ...

    Sandra

  • 6. Data: 2002-11-16 01:56:03
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <ar3r70$tvm$1@absinth.dialog.net.pl>, Joogi wrote:
    > Czy powinienem oczekiwać zadośćuczynienia od banku w przypadku pozytywnego
    > rozpatrzenia reklamacji ?

    Moralnie pewnie tak, ale za specjalnie nie liczyłbym na to przy
    powszechnej arogancji podobnych instytucji. Pewnie w najlepszym
    razie zwrócą odsetki odpowiadające brakującej sumie za okres rozpatrywania
    reklamacji.

    > Pomóżcie proszę bo jestem bezsilny wobec banku...

    Przejdz się do jakiegoś kierownika oddziału lub kogoś podobnego i
    przedstaw sytuacje (że straciłeś w ten sposób środki konieczne na
    utrzymanie). Zaproponuj, żeby udzielili Ci kredytu do wysokości kwoty
    spornej i do czasu rozpatrzenia reklamacji. Jeśli reklamacja okazę się
    zasadna, zwrócisz im kwotę pożyczki a oni umorzą odsetki. Powiedz, że
    jeśli się na to nie zgodzą, to kredyt wezmiesz w innym banku a ich
    obciązysz wszystkimi kosztami z tym związanymi.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2002-11-16 15:40:21
    Od: Marek Szapajko <m...@w...pl>

    Fri, 15 Nov 2002 23:07:40 +0100, Joogi wrote:

> [...]
    > równocześnie środki na koncie (Lukas Bank / Bankomat BZ/WBK). Złożyłem
    > reklamację w placówce banku - każą mi czekać od 21-100 dni na jej

    Jak to od-do? W regulaminie nie ma podanej sztywno daty rozpatrywania
    reklamacji? Miałem podobny przypadek i mojemu bankowi zajęło to 7 dni.

> [...]
    > pieniędzy ?
    > Czy powinienem oczekiwać zadośćuczynienia od banku w przypadku pozytywnego

    Nie pomogę, bo nie wiem. Może spróbuj zapytać na pl.biznes.banki jak to
    wygląda w praktyce.

    --
    Marek Szapajko http://www.msj.cad.pl
    Ta wiadomość zawiera wyłącznie moje prywatne opinie

  • 8. Data: 2002-11-18 08:05:09
    Od: Ender <m...@m...poczta.onet.pl.usun.malpe>

    Użytkownik Joogi napisał:

    > Pomóżcie proszę bo jestem bezsilny wobec banku...

    Sprawdz w regulaminie czy nie ma takiego zapisu:
    "W przypadku reklamacji ... Bank uznaje konto rekalmowaną kwotą" w BSK
    tak jest ale trudno te prawo wyegzekwować:-(.