  • 1. Data: 2002-11-15 18:26:27
    Temat: rozwód
    Od: "hoover" <h...@g...pl>

    Witam
    Kilka pytan dotyczacych rozwodu.

    Czy ktos orientuje sie jakie sa koszty sadowe??
    Jakie dokumenty trzeba przygotowac itp.??
    Jak dlugo to trwa?? (mniej wiecej)
    W Wawie.

    I najwazniejsze:
    Zalatwienie sprawy bez orzekania o winie.
    Dokladnie chodzi o to zeby moja byla nie miala wobec mnie zadnych roszczen
    po wyroku.
    Slyszalem, ze mozna zalatwic to poprzez spisanie tzw. "zrzeczenia" do
    wszelkich roszczen potwierdzonego notarialnie oraz dokumentu, ktory jest
    jakby potwierdzeniem uregulowania wszystkich zobowiazan wynikajacych z
    rozwodu z zaznaczeniem, ze nabiera mocy po wydaniu przez sad wyroku (tez
    potwierdzonego notarialnie).

    Czy cos takiego jest mozliwe??? I czy ktos moglby mi pomoc w przygotowaniu
    takich pism??

    pzdr
    Hoover

  • 2. Data: 2002-11-15 21:36:37