  • 11. Data: 2013-02-11 17:49:04
    Temat: Re: Biuro Porad Obywatelskich, porady prawne
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Roman Stachowiak wydumał(a) w
    news:51191b11$0$1314$65785112@news.neostrada.pl :
    a.pl...
    > Ale czemu się sadzisz...

    Ciesz się, że się nie wysadza :>

    BTW sadzić to się można w kominie :p i można zostać osadzonym (nie w
    pierdlu) :]

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 12. Data: 2013-02-12 09:05:29
    Od: Sonn <l...@g...pl>

    W dniu 2013-02-11 17:49, MichaelData(R) pisze:
> [...]
    a.pl...

    > Ciesz się, że się nie wysadza :>
    >
    > BTW sadzić to się można w kominie :p i można zostać osadzonym (nie w

    Sadzić się w kominie? WTF? Przybliżysz szczegóły? Jak to robiłeś i z kim?

    --
    Sonn

  • 13. Data: 2013-02-12 12:13:37
    Od: Wędrowniczek <n...@n...eu>

    Użytkownik "Stokrotka" napisał:

    [...]

    Jeśli to ktoś przeczytał, proszę o streszczenie.

    --
    Wę-ek

  • 14. Data: 2013-02-12 12:14:42
    Od: Sonn <l...@g...pl>

    W dniu 2013-02-12 12:13, Wędrowniczek pisze:
    > Użytkownik "Stokrotka" napisał:
    >
    > [...]
    >
    > Jeśli to ktoś przeczytał, proszę o streszczenie.

    W dużym skrócie- leki jej się skończyły albo będzie odwilż

    --
    Sonn

  • 15. Data: 2013-02-12 15:14:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sonn wrote:

    > W dużym skrócie- leki jej się skończyły albo będzie odwilż

    zaszczelili ja w biusze...

  • 16. Data: 2013-02-12 23:07:48
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kfb1kl$8u2$1@news.task.gda.pl>,
    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    a.pl...

    > nie zgadzam się...
    >

    > Koziołek jest inteligentny, stokrotka głupawa ;-)

    Nie rozumiem, co wam ona przeszkadza. :-(
    To taka bezinteresowna polska zawisc. W Zjednoczonym Krolestwie
    powiedzianoby, ze jej zachowanie jest ekscentryczne.
    A jako takie - godne szacunku.
    --
    TA

  • 17. Data: 2013-02-14 14:32:19
    Od: <news>

    Użytkownik <Titus_Atomicus> napisał:
    > Nie rozumiem, co wam ona przeszkadza. :-(
    > To taka bezinteresowna polska zawisc. W Zjednoczonym
    > Krolestwie powiedzianoby, ze jej zachowanie jest
    > ekscentryczne. A jako takie - godne szacunku.

    To działa agentura wpływu, pewnie większość wypowiadających się w tej
    sprawie to agenci.
    Ja natomiast nie rozumiem gdzie tu tu widzisz ekscentryczość?
    Kobietę podobno pobito, połamano rękę, strzelano do niej, próbuje uzyskać
    jakąś pomoc prawną, czy to takie dziwne?

  • 18. Data: 2013-02-14 18:11:09
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-02-14 14:32, news pisze:

> [...]
    > Kobietę podobno pobito, połamano rękę, strzelano do niej, próbuje
    > uzyskać jakąś pomoc prawną, czy to takie dziwne?

    Hoho! Ona miała wiele więcej "pszygód". Wygooglaj sobie. Kabaret pełną gębą

    --
    Sonn

  • 19. Data: 2013-02-14 19:40:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > Kobietę podobno pobito, połamano rękę, strzelano do niej, próbuje
    > uzyskać jakąś pomoc prawną, czy to takie dziwne?