  • 1. Data: 2013-02-08 10:35:33
    Temat: zgłoszenia tymczasowego obiektu budowlanego
    Od: Agnieszka <u...@g...com>

    potrzebuje pomocy... po raz pierwszy postawiłam sobie domek letniskowy na pozwolenie
    czasowe i nie wiem jak to funkcjonuje w praktyce, ale bedąc w wakacje nad morzem
    widziałam że wszystko tam tak funkcjonuja...

    za 30 dni mija mi termin kiedy bede musiał ten domek rozebrać lub przesunąć (tak jest
    napisane na wniosku) i musze o tym fakcie powiadomić odpowiedni organ.

    czy moge o kolejne pozwolenie wystapic juz dzisiaj podczas funkcjonowania obecnego, z
    datą jego rozpoczecia za miesiac aby była ciąglosc?

    czy wystepując o ponowne pozwolenie, są jakies uproszczone procedury, czy znowu musze
    kompletowac wniosek wraz ze wszystkimi mapami, projektami...

    Agnieszka