  • 1. Data: 2013-02-08 21:28:40
    Temat: Prośba o pilny kontakt z MOPS (?)
    Od: kornik11 <f...@g...com>

    Witam,

    Nie bardzo wiem czy w dobrym miejscu ale nie mam pomysłu gdzie indziej... Dzisiaj
    sąsiad powiadomił mnie, że dzwoniła jakaś pracowniczka z MOPSu i prosi mnie o pilny
    kontakt w mojej sprawie. Sytuacja jest o tyle dziwna, że w życiu nie miałem do
    czynienia z MOPSem bo takiej pomocy po prostu nie potrzebuję. Niestety informację
    dostałem już po godzinach pracy MOPSu więc nie mogłem się tam dodzwonić.

    Dziwności tej sytuacji dodaje fakt, że w tym mieszkaniu mieszkam dopiero od pół roku
    i oprócz kilku znajomych tego adresu nie zna nikt (oczywiście wyłączając osoby od
    których kupowałem coś w sieci). Jedyna sytuacja jaka może powiązać mój adres z tego
    typu instytucją to to, że ponad 3 miesiące temu potrzebowałem pomocy medycznej i
    została wezwana karetka, w szpitalu zostałem przebadany i wróciłem do domu. Na karcie
    szpitalnej widniał jednak mój adres zameldowania (z dowodu osobistego), a nie ten pod
    którym aktualnie przebywam.

    Czy szpital mógł z jakiegoś powodu powiadomić MOPS? Niestety dopiero przez tą
    sytuację przypomniałem sobie, że nadal nie uregulowałem płatności za pomoc medyczną
    (brak ubezpieczenia w tamtej chwili) - z uwagi na to, że wezwania do zapłaty z
    pewnością przyszły na adres zameldowania, a w tym domu od kilku miesięcy nikt nie
    mieszka, więc w skrzynce zbiera się sporo makulatury.

    Zatem, szpital mógł powiadomić MOPS?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-02-08 21:43:14
    Temat: Re: Prośba o pilny kontakt z MOPS (?)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-08 21:28, kornik11 pisze:

    > Zatem,

    To bardzo ciekawe, nawet lepsze od niejednego serialu. Napisz nam tu
    wszystkim jak się sprawa zakończyła :)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-02-08 21:58:17
    Od: f...@g...com

    W dniu piątek, 8 lutego 2013 21:43:14 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > To bardzo ciekawe, nawet lepsze od niejednego serialu. Napisz nam tu
    > wszystkim jak się sprawa zakończyła :)

    Do poniedziałku muszę wytrzymać :P bo też jestem ciekaw, ale to wydaje mi się
    najbardziej prawdopodobnie (ze szpitalem)

  • 4. Data: 2013-02-09 09:29:46
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    > Do poniedziałku muszę wytrzymać :P bo też jestem ciekaw, ale to wydaje mi
    > się najbardziej prawdopodobnie (ze szpitalem)

    Nie doczekasz się, bo to szpital z oddziałem zamkniętym i pewnie ktoś po
    weekendzie zauważy brak pacjenta :P

  • 5. Data: 2013-02-09 10:25:17
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    f...@g...com wrote:

    > Do poniedziałku muszę wytrzymać :P bo też jestem ciekaw, ale to wydaje mi
    > się najbardziej prawdopodobnie (ze szpitalem)

    A może masz jakiegoś "zapomnianego" krewnego ( na przykład rodzica, który 40
    lat temu wypiął sie na małe dziecko), którego MOPS chce Ci dać na
    utrzymanie?
    J.

    www.kontestacja.com

  • 6. Data: 2013-02-11 10:48:08
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Zatem, szpital mógł powiadomić MOPS?

    na zdrowy rozum mogl ... wystarczylo ze wazyles 40 kg przy wzroscie
    180 cm lub wygladales na takiego ktory ew. potrzebuje pomocy

    P.