  • 1. Data: 2024-02-02 23:44:17
    Temat: Biegły z łodzi
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Pamiętcie biegłego co się pomylił, że policjant strzelił do uciekającego
    z przodu a strzelił mu w plecy?

    Jest wyrok (chyba nie prawomocny)
    https://www.wprost.pl/kraj/11570005/konin-policjant-
    zastrzelil-21-letniego-adama-wyrok-trzy-lata-wiezien
    ia.html

    No dobra - pytanie jest jaką konsekwencje za"pomyłkę" poniesiee biegły z
    łodzi. Żadną?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-02-03 19:23:13
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.02.2024 o 23:44, Shrek pisze:
> [...]
    ia.html

    > No dobra - pytanie jest jaką konsekwencje za"pomyłkę" poniesiee biegły z

    Zależy czy znajdzie się ktokolwiek wystarczająco zdeterminowany.

  • 3. Data: 2024-02-03 19:26:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.02.2024 o 19:23, io pisze:

    > Zależy czy znajdzie się ktokolwiek wystarczająco zdeterminowany.

    Zdeterminowanie to za mało chyba... Zresztą taki człowiek to pożyteczny
    biegły...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2024-02-04 01:12:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-02-02, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    ia.html

    > No dobra - pytanie jest jaką konsekwencje za"pomyłkę" poniesiee biegły z

    Jeśli rzecz nie była oczywista, to żadną. Jeśli błąd był grubszy, to
    powinni go wy..ć z listy biegłych. Jeśli jw. i wynikał z oczywistego
    zaniedbania, to jeszcze idpowiedzialność cywilna. Jeśli da się wykazać,
    że celowo działał w czyimś interesie, to karna i cywilna.
    Tyle, że pewnie się nic nie da.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2024-02-04 08:19:17
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > zaniedbania, to jeszcze idpowiedzialność cywilna. Jeśli da się wykazać,
    > że celowo działał w czyimś interesie, to karna i cywilna.

    Zawsze się da.
    Trzeba tylko wiedzieć gdzie temat podrzucić. Zespół Romana Giertycha to
    chyba nie od tego jest, ale na szczeblu niższym pewnie też są jakieś
    "koła zainteresowań" niezgodnymi z prawem działaniami policji czy gdzie
    tam to kwalifikować.
    Zwłaszcza gdyby komuś się chciało zebrać kilka spraw do kupy.

  • 6. Data: 2024-02-04 08:24:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeśli rzecz nie była oczywista, to żadną. Jeśli błąd był grubszy, to
    > powinni go wy..ć z listy biegłych.

    Jeden biegły powie że gruba, drugi że każdy może się pomylić...

    Problem w tym, że po chuj biegły którego opinia jest chuj warta, bo się
    może mylić. No i ten ma dziwny zwyczaj że zawsze mu wychodzi na korzyść
    policji.

    > Jeśli jw. i wynikał z oczywistego
    > zaniedbania, to jeszcze idpowiedzialność cywilna.

    Cywilna o co konkretnie?

    > Jeśli da się wykazać,
    > że celowo działał w czyimś interesie, to karna i cywilna.
    > Tyle, że pewnie się nic nie da.

    Dlatego ja w dupie mam swoje obowiązki wobec państwa, co zatrudnia
    "kontrowersyjnych biegłych", żeby mataczyli w ich imieniu, kryjąc
    zabójstwa dokonane przez swoich pałkarzy. Dokładnie na tej samej
    zasadzie- dopóki nie zajrzą mi do dupy i nie udowodnią że właśnie tam je
    mam, to nie żadnych obowiązków nie mam:P Innymi słowy - biegły może bo
    mu chuja zrobią, ja też mogę bo mnie nie złapią:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2024-02-04 08:26:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2024 o 08:19, cef pisze:

    > Zwłaszcza gdyby komuś się chciało zebrać kilka spraw do kupy.

    Przecież "kontrowersyjny biegły z łodzi" drukuje opinie zawsze jak
    policja kogoś zabije.

    https://wiadomosci.onet.pl/poznan/biegly-od-spraw-ni
    emozliwych-prof-jaroslaw-b-z-zms-w-lodzi-oskarzony/n
    pczw5b

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2024-02-04 09:14:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-02-04 o 08:26, Shrek pisze:

> [...]
    > policja kogoś zabije.
    >
    > https://wiadomosci.onet.pl/poznan/biegly-od-spraw-ni
    emozliwych-prof-jaroslaw-b-z-zms-w-lodzi-oskarzony/n

    A co konkretnie zrobiono w sprawie odpowiedzialności biegłego?

  • 9. Data: 2024-02-04 09:16:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2024 o 09:14, cef pisze:

    emozliwych-prof-jaroslaw-b-z-zms-w-lodzi-oskarzony/n
    pczw5b

    > A co konkretnie zrobiono w sprawie odpowiedzialności biegłego?

    Konkretnie to nic.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2024-02-04 09:25:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2024 o 09:16, Shrek pisze:

    emozliwych-prof-jaroslaw-b-z-zms-w-lodzi-oskarzony/n
    pczw5b

    > Konkretnie to nic.

    Chociaż nie do końca. Został pozbawiony kierownictwa katedry, ale to za
    wałki - a nie za lewe opinie (choć poniekąd trochę też, bo było coś o
    ustawianiu składów). Obecnie katedrą kieruje jego współpracowniczka, a
    on dalej się przestawia przedstawia się na swojej stronie jako kierownik
    katedry medycyny sądowej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!