  • 11. Data: 2006-08-22 10:02:55
    Temat: Re: Bezplatne porady prawne - aplikant III roku
    Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl>

    > Witam,
    > Wszystkim zainteresowanym chetnie udzielę online bezpłatnej porady z
    > zakresu
    > prawa karnego, karnego skarbowego lub prawa wykroczeń.
    > Opis problemu prosze przesłac na adres p...@w...pl
    > PS. Uprasza sie uczestnikow grupy o nie reagowanie agresywnie (
    > wypisywanie
    > bzdur i obelg) na oferte BEZPLATNYCH porad. Po pierwsze: nie biore
    > pieniedzy, po drugie : codziennie pisze do mnie z 5 osob z prosba o pomoc.
    > Wiec chyba nie jest to najgorszy pomysl

    to ja mam takie pytanie:
    jest pewna osoba ktora zachowuje sie nieodpowiednio do norm
    przyjetych w pewnym srodkowisku,
    prawo nie zabrania tego co ta osoba poczynia, ale pewien regulamin tak,
    jak zmusic ta osobe do zastosowania sie do tych norm ??

    nadmienie, ze ta osoba uwaza, ze to co robi jest w 100% w porzadku,
    i ze robi na pewno dobrze,
    obawiam sie, ze z tej osoby wyrosnie polityk ktory tez bedzie sie staral
    na sile uszczesliwiac spoleczenstwo lamiac przyjete normy w imie tego
    co ona uwaza za dobre

    prosze i porade

    Tomek

  • 12. Data: 2006-08-22 10:46:23
    Od: "enwy" <e...@w...pl>

    Ludzie o co wam chodzi?
    To chyba dobrze,ze ktos chce pomagac.
    A niestety na tej grupie sie nie da inaczerj jak na maila, bo na kazda probe
    napisania czekokolwiek zwiazanego z prawem odzywa sie mase osob, ktore albo
    sie madrza, albo nie na temat albo sie wzajemnie obrazaja.
    Ja takze jestem aplikantem i uwazam, ze prawnik za darmo wpadl na swietny
    pomysl, zeby udzielac zainteresowanym porad a nie wywodow jakie maja miejsce
    na tym forum.
    I dlaczego nikt z was nie pomyslal, ze moze on/ona pomaga sobie w ten sposob
    w nauce?
    Przeciez prawo to nie tylko madrosci z ksiazek, komentarz kazdy moze sobie
    przeczytac a pozniej sie madrzyc. Wazne zeby wiedziec jak rozwiklac pewne
    sytuacje, tego w ksaizkach nie ma.
    Tak wiec prawnikuzadarmo trzymaj sie i nie przejmuj,rob dalej co
    robisz.Powodzenia.
    pozdrawiam

  • 13. Data: 2006-08-22 10:53:48
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 22 Aug 2006 12:46:23 +0200, enwy napisał(a):

    > Ja takze jestem aplikantem i uwazam, ze prawnik za darmo wpadl na swietny
    > pomysl, zeby udzielac zainteresowanym porad a nie wywodow jakie maja miejsce
    > na tym forum.

    Oczywiście - bo jakby napisał na forum to ktoś by mu jeszcze wytknął
    błędy...

    > I dlaczego nikt z was nie pomyslal, ze moze on/ona pomaga sobie w ten sposob
    > w nauce?

    Ja pomyślałem że on po prostu zbiera adresy e-mailowe i sprzedaje je
    firmom zajmującym sie spamem ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 14. Data: 2006-08-22 10:57:36
    Od: w...@p...onet.pl

    > Oczywiście - bo jakby napisał na forum to ktoś by mu jeszcze wytknął
    > błędy...

    true, true ;)

    > Ja pomyślałem że on po prostu zbiera adresy e-mailowe i sprzedaje je
    > firmom zajmującym sie spamem ;-)

    rotfl!!! ;) chociaz moze byc... ;)

    pozdrawiam
    d.

  • 15. Data: 2006-08-22 11:51:23
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "enwy" <e...@w...pl> napisał

    > Ja takze jestem aplikantem i uwazam

    Jak dotąd wyłania nam się nieciekawy obraz aplikanta. Jeden spamuje grupę
    i mimo zwracanej uwagi powtarza to. Drugi broni chuligana, pisze odpowiedź
    nad treścią na którą odpowiada i do tego cytuje cały post. Czy to
    przypadek czy obecnie wszyscy aplikanci są sprawni inaczej?

  • 16. Data: 2006-08-22 12:40:56
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Alek napisał(a) :

> [...]
    > nad treścią na którą odpowiada i do tego cytuje cały post. Czy to
    > przypadek czy obecnie wszyscy aplikanci są sprawni inaczej?

    I dodatkowo nie potrafią ustawić kodowania. Ot, takie czasy.
    Dzieci Internetu.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !!! Uwaga: nie pisz chwilowo na Onet, bo listy nie dochodzą !!!

  • 17. Data: 2006-08-22 13:02:36
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał

    > Jeden spamuje grupę [...] Drugi broni chuligana

    A obaj mają ten sam NNTP-Posting-Host :)

  • 18. Data: 2006-08-22 13:20:06
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>

    W dniu wto, 22 sie 2006 o 15:02 GMT Alek napisał na grupę:

    >A obaj mają ten sam NNTP-Posting-Host :)

    mailer tez;-) Schizofrenia? ;-)

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

  • 19. Data: 2006-08-23 08:08:43
    Od: "prawnikzadarmo" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Biegała" <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl> napisał w wiadomości

    > mailer tez;-) Schizofrenia? ;-)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

    A co to jednego komputera nie moga urzywac dwie osoby? Bronie tego chuligana
    bo tak sie sklada ze razem jestesmy na aplikacji a owy chuigan jeswt moim
    mezem. A zreszta co ja Wam bede tutaj pisac, nawet nie wiecie ile chuligan
    dziennie otrzymuje maili z prosba o porade - jak macie ochote to sobie
    mozecie jeszcze bardziej poobrazac aplikantow, prosze bardzo i tak mam to
    daleko gdzies.
    pozdrawiam

  • 20. Data: 2006-08-23 08:11:23
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>

    W dniu śro, 23 sie 2006 o 10:08 GMT prawnikzadarmo napisał na grupę:

    >A co to jednego komputera nie moga urzywac dwie osoby? Bronie tego chuligana

    fuj, jeden komputer i dwie osoby?!?!?! To niehigieniczne;-))))

> [...]
    >dziennie otrzymuje maili z prosba o porade - jak macie ochote to sobie
    >mozecie jeszcze bardziej poobrazac aplikantow, prosze bardzo i tak mam to

    alez ja nie mam nic przeciwko. Darmowa pomoc jest milusia. Tylko ze po
    to sa newsy zeby wszyscy z tego skorzystali. Odpowiadanie na priva nie
    daje tej mozliwosci.

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała