  • 21. Data: 2006-08-23 10:25:43
    Temat: Re: Bezplatne porady prawne - aplikant III roku
    Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl>

    > A co to jednego komputera nie moga urzywac dwie osoby? Bronie tego
    > chuligana
    > bo tak sie sklada ze razem jestesmy na aplikacji a owy chuigan jeswt moim
    > mezem. A zreszta co ja Wam bede tutaj pisac, nawet nie wiecie ile chuligan

    sluchaj sprawa jest jasna, regulamin grup dyskusyjnych zabrania takiego
    spamowania
    nawet w dobrej wierze i tyle, kropka i nie ma co dyskutowac,
    jak checie sie oglaszac to sie oglaszajcie gdzies indziej ale nie na grupach

    i na tym polega chuliganstwo, ze twoj wspanialy aplikant nie chce sie
    przeczytac
    regulaminu grup i na siele uszczesliwia grupowiczow ,
    regulamin grup jest miedzynarodowy i to nie wymysl grupy "prawo"

    a dobre maniery i podporzadkownanie sie zasada spolecznym chyba prawnikow
    tym bardziej obowiazuja !!!!!!!!!!!

    Tomek

  • 22. Data: 2006-08-23 11:55:56
    Od: Anonim <w...@o...pl>

    > A co to jednego komputera nie moga urzywac dwie osoby?

    To już nawet aplikanci w tym kraju nie znają zasad ortografii?

  • 23. Data: 2006-08-23 12:44:53
    Od: "Angie" <h...@W...fm>

    Użytkownik "prawnikzadarmo" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    >nawet nie wiecie ile chuligan
    > dziennie otrzymuje maili z prosba o porade

    Zadnego, sadzac po nachalnym spamowaniu tej grupy? Poza tym, ktos musialby
    byc ciezko chory zeby pisac do anonimowej osoby, ktora jedynie napisala ze
    jest prawnikiem, ale nie udzielila tu ani jednej porady prawnej.

    Angie

  • 24. Data: 2006-08-23 13:51:38
    Od: stern <s...@0...pl>

    Anonim napisał(a):

    > To już nawet aplikanci w tym kraju nie znają zasad ortografii?

    ona jest żoną aplikanta

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 25. Data: 2006-08-23 15:26:01
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał

    > ona jest żoną aplikanta

    I (rzekomo) również aplikantem:

  • 26. Data: 2006-08-24 11:00:42
    Od: w...@p...onet.pl

    > ona jest żoną aplikanta

    ROTFL! ;)))

    ale mi humor polepszyles ;) (nie mylic z chumorem)
    pozdrawiam
    d.

  • 27. Data: 2006-08-25 12:01:06
    Od: j...@p...onet.eu