    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Bedzie ciezko to wyjasnic, ale sprobuje
    Date: Tue, 02 Oct 2007 14:42:40 +0200

    Witam sytuacja nastepujaca:

    Zakupilem na allegro przedmiot, tanio, nawet bardzo. Sprzedajacy zwodzil
    mnie miesiacami i w koncy przyslal mi MODEL tego przedmiotu, ja
    oczywiscie wczesniej zaplacilem.

    Sprawa zgloszona na policje, sledztwo. Ustalono, ze osoba taka nie
    istnieje. Zaczeto dochodzic od strony konta bankowego, na ktore
    przelalem pieniadze. Okazalo sie, ze konto dzien wczesniej pracodawca
    nakazal zalozyc pracownikowi i mu w tym pomogl (zeznania pracownika).
    Pieniadze (przelew ode mnie za przedmiot) pracodawca kazal potraktowac
    pracownikowi jako zaliczka na wyplate (zeznania pracownika). Generalnie
    dowody informatyczne, zaznania etc. wskazuja jednoznacznie na jedna
    osobe, co przyznali policjanci jak ogladalem efekty ich pracy.

    Wlasnie dostalem z prokuratury postanowienie o umorzeniu: "...wobec
    braku danych dostatecznie uzasadniajacych podejrzenie popelnienia
    przestepstwa"

    Jak dosc dosadnie napisac zazalenie na powyzsze umorzenie?
    Moze wiecej danych potrzeba?

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm