  • Data: 2007-10-02 20:16:53
    Temat: Re: Bedzie ciezko to wyjasnic, ale sprobuje
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fdu564$7n3$1@news.onet.pl...

    > Malo tego: wiadomo kto pieniadze przyjal, na czyje polecenie zostalo
    > zalozone konto bankowe. Co do grafologicznej strony: pojde jutro na
    > policje, jest tam zeznanie pracodawcy i list przewozowy. Ciekawe, czy
    > pisany ta sama reka.
    >
    > Generalnie jestem zdumiony nieudolnoscia organow scigania: maja wszystko
    > na tacy i nie potrafia sprawy zakonczyc.

    Decyzję w tej sprawie podejmuje Prokurator. może jest coś, o czym nie
    wiemy. A co wpisał w uzasadnieniu?

    > Acha sprawa byla z 286 1 kk, umorzenie art. 17 par1 pkt.1 kpk (co to jest
    > kpk?)

    Kodeks postępowania karnego.

    > Dzieki za podpowiedz, ze podana jest niewlasciwa przyczyna umorzenia.

    Nie tyle przyczyna, co podstawa prawna. Mnie to wygląda raczej na
    przyjęcie, ze niemożliwie jest udowodnienie, czy dostałeś przedmiot, czy
    jego model. jeśli tak, to podpowiem, że może być różnica w ciężarze
    przedmiotu i modelu (nie piszesz o co chodzi).