  • Data: 2007-10-03 16:48:48
    Temat: Re: Bedzie ciezko to wyjasnic, ale sprobuje
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    castrol pisze:
    > Ale dziwne ze policja nic nie robi. Moze zloz skarge na dzialanie
    > prokuratury?

    Na razie pojdzie zazalenie na umorzenie. Szczerze mowiac pan prokurator
    w zasadzie wywalil mnie dzis za drzwi... ale chyba byl wkurzony,
    poniewaz odmowilem napisania wniosku o mozliwosc przejrzenia akt sprawy
    twierdzac, ze jest to moje PRAWO, a nie jego widzimisie.
    Z pouczenia: "Stronom procesowym przysluguje prawo przejrzenia akt
    sprawy i (...)" Nigdzie nie napisano, ze "na wniosek".
    Akta przejrzalem oczywiscie bez wniosku. :)

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm