  • 11. Data: 2004-08-31 17:49:17
    Temat: Re: Banknoty dla dziecka z drukarki
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 31 Aug 2004 16:44:09 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >W jadanym jak i drugim przypadku
    >takie rzeczy są dostępne w sklepach zabawkowych, tak więc nie wiedzę powodu,
    >byś nie mógł ich sam zrobić.
    Kolezanki corka bawila sie taka domowa podrobka i dowiedzialem sie ze
    pochodzi ona... z jakiejs ksiazki dla dzieci, tylko juz nie wiem
    jakiej i do czego ta ksiazka :) moze jakis podrecznik do 1 kl SP
    "biznesmen - nauczanie poczatkowe"?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 12. Data: 2004-08-31 17:59:36
    Od: Drwal <z...@d...sie>

    WAM napisał(a):
> [...]
    > pochodzi ona... z jakiejs ksiazki dla dzieci, tylko juz nie wiem
    > jakiej i do czego ta ksiazka :) moze jakis podrecznik do 1 kl SP

    a zebys wiedzial ze bylo cos takiego tj. banknoty-wycinanki w jakichs
    cwiczeniach do zerowki...

    --
    eh... wysluzyl sie juz stary sig moj przez dokladnie caly rok...
    znudzil mi sie...

  • 13. Data: 2004-08-31 19:28:33
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2004 14:58:48 +0200, Alfa_kret <a...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Wpadłem na pomysł, żeby wydrukować dziecku (przedszkolnemu) polskie
    > banknoty
    > na drukarce, żeby miało do zabawy i uczyło się przy okazji liczyć.
    > Podobno nie jest to zbyt mądry pomysł, bo można dostać karę za
    > podrabianie.
    > Czy to prawda? Gołym okiem będzie widać, że to druk z atramentówki na
    > zwykłym papierze itd. no i nikt nawet nie pomyśli, żeby próbować używać
    > tych
    > papierków do czegoś innego.
    > Pytanie moje jest takie: czy jak wydrukuję takie "banknoty" to będę w
> [...]

    Oczywiście.
    Więcej powiem, karalne jest samo przygotowanie do fałszowania banknotów. A
    zatem zeskanowanie ich. A nawet dogadanie się z kolegą, że pożyczy ci
    skaner.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 14. Data: 2004-08-31 19:30:03
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Ostrożnie! Weksle zawsze wracają!

  • 15. Data: 2004-09-01 09:18:11
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Oczywiście.
    > Więcej powiem, karalne jest samo przygotowanie do fałszowania
    > banknotów. A zatem zeskanowanie ich. A nawet dogadanie się z kolegą,
    > że pożyczy ci skaner.

    Ło do diaska. Zapytał na grupie! Przygotowuje się! Chłopie, pakuj bety
    do więźnia...
    ;-)

    --
    Pozdro