  • 11. Data: 2005-06-01 10:44:52
    Temat: Re: Banik i przelewy...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek" <R...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d7jimb$smm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > to jest : http://www.getinbank.pl/
    > Tyle że powiedziano mi że przelew zostanie zrobiony no dzień
    następny...

    Nie znam. Następnego dnia pewnie przelew zrobili. Nie wiem ile razy mają
    sesje ELIXIR-a. Ale jak żyję, tak takiego numeru, by nazajutrz komuś
    kazać przyjść po potwierdzenie transakcji nie widziałem. jeśli to
    prawda, to zmień bank na jakiś normalny.

  • 12. Data: 2005-06-01 21:06:14
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d7k3j3$lj6$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale jak żyję, tak takiego numeru, by nazajutrz komuś
    > kazać przyjść po potwierdzenie transakcji nie widziałem.

    Mogło być tak: Klient przyszedł do banku na 5 minut przed zamknięciem. A
    tu szklanka umyta, komputer wyłączony, stempel w sejfie. No i co tu
    zrobić? Polecenie przelewu zostaje na biurku - "jutro się zrobi". A rano
    sprzątaczka biurko posprzątała i po przelewie.

    > jeśli to prawda, to zmień bank na jakiś normalny.

    Otóż to!

    Alek

  • 13. Data: 2005-06-01 21:31:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:d7l8b0$jdv$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    rano
    > sprzątaczka biurko posprzątała i po przelewie.

    Bez jaj. A kasę jak kasjer rozliczy?Przecież mu sie nie bedzie saldo
    zgadzało. Chyba, zę to taki bank, co kasjera nie rozliczają i ten sma
    przyjdzie rano. Tym bardziej zmienić bank - natychmiast!

  • 14. Data: 2005-06-03 15:05:34
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d7l9pr$15t$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Bez jaj. A kasę jak kasjer rozliczy?Przecież mu sie nie bedzie saldo
    > zgadzało.

    Było: "poszedłem do banku i przelałem pieniądze z mojego konta na konto
    kolego" czyli operacja bezgotówkowa.

  • 15. Data: 2005-06-03 18:40:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:d7prup$bqp$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Było: "poszedłem do banku i przelałem pieniądze z mojego konta na
    konto
    > kolego" czyli operacja bezgotówkowa.

    Przeoczyłem. Ale w takim razie to zupełnie nie rozumiem. Wklepuje
    przelew i jest.