  • 1. Data: 2005-05-31 19:18:27
    Temat: skąd ENIRO bierze dane?
    Od: "Marcin K." <m...@x...pl>

    Witam,

    W dniu dzisiejszym zadzwoniła na mój domowy numer, telemarketerka ENIRO
    (panorama firm) z propozycją zamieszczenia reklamy w ich książce.
    Podziękowałem,ale zastanawia mnie :

    - skąd wzięli dane ad. mojej działalności - nigdzie się nie reklamuję -
    działalność jest związana ze współpracą z jednym "usługobiorcą".

    - na jakiej podstawie kojarzą nr telefonu z danymi firmy - telefon
    zarejestrowany jest na ojca,a ja we wszelkich kontaktach podaję tylko i
    wyłącznie nr komórkowy

    - czyżby ktoś z UM przekazywał dane, czy też jest jakiś powszechny dostęp do
    tego typu informacji?

    Czy jest to zgodne z prawem?

  • 2. Data: 2005-05-31 21:24:50
    Temat: Re: skąd ENIRO bierze dane?
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Marcin K. <m...@x...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > , czy też jest jakiś powszechny
    > dostęp do tego typu informacji?

    Ewidencja działalności gospodarczej jest jawna

    > Czy jest to zgodne z prawem?

    Nie widzę takiego zakazu, wobec jawności powyższej ewidencji
    (zakładam, że w niej jesteś)

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 3. Data: 2005-05-31 21:32:09
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Marcin K. [Tue, 31 May 2005 21:18:27 +0200]:

    > Podziękowałem,ale zastanawia mnie : [...]

    No to jak juz z babka rozmawiales to bylo spytac po prostu :)

    Kira

  • 4. Data: 2005-06-01 00:10:14
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > - czyżby ktoś z UM przekazywał dane, czy też jest jakiś powszechny
    > dostęp do tego typu informacji?

    Na takiej samej zasadzie, na jakiej w 3 dni po zarejestrowaniu
    dzialalnosci i odebraniu papierow z GUS masz telefon
    z bankow i z firm ubezpieczeniowych dot. atrakcyjnych ofert dla
    Twojej firmy.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2005-06-01 08:42:17
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 31 maj o godzinie 23:24, na pl.soc.prawo, Roman Rumpel napisał(a):

    > Ewidencja działalności gospodarczej jest jawna

    > Nie widzę takiego zakazu, wobec jawności powyższej ewidencji
    > (zakładam, że w niej jesteś)

    No masz *prawie* racje.
    Ty pewnie potrafisz skojarzyć że firma Marcina K. z siedzibą przy ul.
    .............. w ....... posiada nr telefonu stacjonarny ...........

    Potrafisz jeszcze inne sztuczki tego typu?
    Bo obstawiam że kaszpirowski by sobie nawet z takim czymś nie poradził -
    bez "wsparcia" w postaci przecieku.

    --
    Herbi
    01-06-2005 10:42:15

  • 6. Data: 2005-06-01 13:01:06
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Herbi <x...@a...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Bo obstawiam że kaszpirowski by sobie nawet z takim czymś nie
    > poradził - bez "wsparcia" w postaci przecieku.

    No i o z tego, że ktos z ENIRO ma "dojścia" w gminie?

    Ewidencja jest jawna, a akurat ENIRO nie ma żadnych problemów ze
    sprawdzeniem zgodności danych z ewidencji (imię, nazwisko, adres
    zamieszkania) z danymi z książek telefonicznych. Zakładam, ze jeśli dane się
    zgadzają, to dzwonią. Zakładam również, ze mają mało pomyłek, bo czemu
    mieliby mieć ich dużo? Osoba o nazwisku nnn, zameldowana w miście mmm, przy
    ulicy/numerze/mieszkaniu/ prowadzi/rozpoczęła działlność. Z drugiej strony,
    wiadomo, ze do tego lokalu jest przypisany numer telefonu xxxxx( nie ma
    żadnego problemu, zeby przeszukiwac książkę telefoniczną w wersji
    elektronicznej, według ulic i numerów lokali) . No to dzwonimy z ofertą, a
    jeśli nawet usłyszą " to pomyłka, nikt tutaj takiej działalności nie
    prowadzi", to co z tego?