  • 1. Data: 2005-05-31 18:11:41
    Temat: skad konstytucja UE?
    Od: "The Flame maker" <f...@w...pl>

    Ostatnio głośno jest o konstytucji UE, skąd ją można wziąć?
    Interesuje mnie takie wydanie, jakie wczoraj pokazano na TVP2 w
    programie Warto rozmawiać. Wersja komputerowa średnio mi odpowiada, ze
    względu na czytanie 400 stron z ekranu... a w telewizji mieli takie
    ładne wydawnictwo, za które i tak już zapłaciliśmy.

  • 2. Data: 2005-05-31 18:26:25
    Temat: Re: skad konstytucja UE?
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    The Flame maker wyskrobał(a):
> [...]
    > względu na czytanie 400 stron z ekranu... a w telewizji mieli takie
    > ładne wydawnictwo, za które i tak już zapłaciliśmy.

    Urząd gminy/miasta i komórka/wydział w tym urzędzie zajmująca się sprawami
    europejskimi. Powinni mieć - bo jak nie tam to gdzie? :)

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2005-05-31 20:43:46
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> writes:

    > The Flame maker wyskrobał(a):
    >
    > Urząd gminy/miasta i komórka/wydział w tym urzędzie zajmująca się
    > sprawami europejskimi. Powinni mieć - bo jak nie tam to gdzie? :)

    Jest tłumaczenie wystawione w Internecie. Wystarczy poszukać.

  • 4. Data: 2005-05-31 23:06:24
    Od: "Zbyszek Lasica" <l...@a...pl>

    Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jest tłumaczenie wystawione w Internecie. Wystarczy poszukać.

    Czytasz posty przed odpisaniem? ;)

    pozdr

    zbyszek lasica

  • 5. Data: 2005-06-01 10:32:05