    From: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bajzel w urzedzie miejskim w Gdansku
    Date: Tue, 11 Dec 2007 22:13:08 +0100

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    news:fjmn5v$phg$1@inews.gazeta.pl...

    > Wysłałem do zainteresowanego. Może będzie coś mógł na to poradzić.
    > na pewno odpisze ci osobiście, szczególnie, że korzystasz z komputera
    > podłączonego do sieci na sztywno.

    Krytykować już nie wolno? W USA możesz nazwać prezydenta czy ministra idiotą
    i nikt ci żadnego procesu nie wytoczy, bo zrobiłby z siebie idiotę i
    pośmiewisko. A u nas władza ma "autorytet", "ma zawsze rację" i nie podlega
    krytyce. Ach te procesy "o zniesławienie". Ciągali po sądach Lepperea jak
    Balcerowicza nazwał ekonomicznym idiotą. Ciągali jakiegoś dworcowego menela,
    bo "znieważył" prezydenta. Paranoja. Szkoda, że nikomu z obrażonych nie
    przychodzi do głowy, że może jednak jest idiotą i że po prostu ludzie tak go
    ludzie oceniają patrząc na jego żałosne wyczyny. Szkoda że u nas idioty nie
    moża nazwać idiotą. Szkoda że głupoty nie można nazwać głupotą. Moze dlatego
    jest, jak jest, bo nikomu nie wolno krytykować.

    MK