  • 11. Data: 2007-12-11 21:40:32
    Temat: Re: Bajzel w urzedzie miejskim w Gdansku
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    news:fjmv81$phg$11@inews.gazeta.pl...

    > No to byś się dwa miesiące temu zdziwił, bo taka jedna sprzedająca
    > plakietki z napisem Bush cośtam została aresztowana.

    No co? Może pierw sprawdź. Owszem, złodziejem nazwać polityka nie możesz,
    gdy nie masz dowodów. Ale debilem, imbecylem ile tylko zechcesz, bo to jest
    ocena, a do oceny masz prawo.

    > Krytyka może przybierać mniej obraźliwy charakter i mieć na celu
    > krytykowanie, a nie obrażanie.

    Ale nazwanie kompletnego, niekompetentnego idioty idiotą jest jest niczym
    innym jak zwykła krytyką, stwierdzeniem faktu.

    MK

  • 12. Data: 2007-12-11 21:44:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sanctum Officium wrote:

    > No co? Może pierw sprawdź.

    Niby co mam sprawdzić?

    > Ale nazwanie kompletnego, niekompetentnego idioty idiotą jest jest niczym
    > innym jak zwykła krytyką, stwierdzeniem faktu.

    To teraz udowodnij, że jest niekompetentnym idiotą.
    Możesz mieć mały problem.

  • 13. Data: 2007-12-11 22:01:36
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    > Niby co mam sprawdzić?

    O co chodziło z "Bush cośtam".

    > To teraz udowodnij, że jest niekompetentnym idiotą.
    > Możesz mieć mały problem.

    Starczy popatrzeć na ogólny stan Polski.

    MK

  • 14. Data: 2007-12-11 22:26:31
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Starczy popatrzeć na ogólny stan Polski.

    A chyba sie czepiasz. Myślisz że na ogólny stan Polski ma wpływ burdel w
    urzędzie w Gdańsku?

    A po co tam kilka godzin stałeś? Po dowód?

    Może daj więcej konkretów to i inni urzędnicy poczytają czego petenci nie
    lubią :)

    --
    PawełJ

  • 15. Data: 2007-12-11 22:51:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sanctum Officium wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    >
    > O co chodziło z "Bush cośtam".

    A ty wiesz? Nie będę musiał szukać.

    > niczym
    >
    > Starczy popatrzeć na ogólny stan Polski.

    Chyba kiepski argument.

  • 16. Data: 2007-12-12 12:27:59
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Sanctum Officium pisze:

    > Ale nazwanie kompletnego, niekompetentnego idioty idiotą jest jest niczym
    > innym jak zwykła krytyką, stwierdzeniem faktu.

    Za to nazwanie kogoś sk... ("[...]w Gdańsku pod zarządem tego sk...
    adamowicza[...]") jest ewidentną obrazą.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 17. Data: 2007-12-12 13:58:36
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Za to nazwanie kogoś sk... ("[...]w Gdańsku pod zarządem tego sk...
    > adamowicza[...]") jest ewidentną obrazą.

    A co to znaczy sk... ??

    Pozdrawiam Przemek

  • 18. Data: 2007-12-12 15:05:05
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Przemek Lipski pisze:

    > A co to znaczy sk... ??

    Gulczas, a jak uważasz ? Sprawdź, podejdź do policjanta i powiedz mu
    "Ty je... kut... chu... Ci w du...". Później dyskutuj w sądzie, czy
    znamiona obrazy wypełnia tylko użycie słów w pełnym brzmieniu.

    Wyobraź sobie że idziesz z żoną i podchodzi gość, który zagaja tak: "Ty
    dzi... jeb... ale masz spie... faceta. Chodź, zaru... Ci prosto w
    piz...". Nie jebnąłbyś mu ? :) Nie trzeba dokańczać słów, by z kontekstu
    ich użycia nie wynikała obraza.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 19. Data: 2007-12-12 17:00:22
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

> [...]
    > jebnąłbyś mu ? :) Nie trzeba dokańczać słów, by z kontekstu ich użycia nie

    Takie zagajenie byłoby słyszane jako dziwaczny bełkot. A napisane słowo "sk..."
    możemy tłumaczyc jako np. "skurkowaniec", nie wydaje mi się można uznano to za
    jakąś wielką (lub małą obrazę). Dziwnym by było skazanie kogoś za to co się
    komuś wydaje

    POzdrawiam Przemek.

  • 20. Data: 2007-12-12 19:32:32
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> wrote in message

    > A chyba sie czepiasz. Myślisz że na ogólny stan Polski ma wpływ burdel w
    > urzędzie w Gdańsku?

    > A po co tam kilka godzin stałeś? Po dowód?

    Wcześniej do wyrejestrowania starego pojazdu i rejestracji nowego. Te same
    kolejki.

    MK