  • 11. Data: 2010-12-01 07:49:54
    Temat: Re: BZWBK -dyskryminacja?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl>

    >... A wiadomo, że młodzi z reguły mają
    > trudniej (dopiero wchodzą na rynek pracy itp.)

    Z czym ? Każdy pracodawca woli młodego pracownika od starszego bo bardziej
    elastyczny jest.

    >. Przecież taką samą
    > (prawie) sytuację masz przy ubezpieczeniu OC samochodu - młodsze osoby
    > płacą więcej.

    Z wieku ???

  • 12. Data: 2010-12-01 12:41:10
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 01 Dec 2010 08:49:54 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl>

    > Z czym ? Każdy pracodawca woli młodego pracownika od starszego bo
    > bardziej elastyczny jest.

    I dlatego żąda doświadczenia pińć lat.

  • 13. Data: 2010-12-01 14:14:52
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 01-12-2010 13:41, Smok Eustachy pisze:
> [...]

    Nie każdy. I czasami elastyczność jest ostatnią rzeczą, której potrzeba.
    Czasami potrzeba wiedzy i doświadczenia. Czasami jeszcze wiedzy i wiedzy
    i wiedzy.
    Albo umiejętności praktycznych i wprawy, które nabywa się podczas lat pracy.

    Nie każdy jest repem, sporo ludzi pracuje na bardzo specjalizowanych
    stanowiskach.
    Pogadaj z jakimś szefem firmy budowlanej, czy jak ma wybór, woli
    spawacza albo cieślę po 50-tce, z prawie 30 letnią praktyką, czy może
    elastycznego młodziaka.

    > I dlatego żąda doświadczenia pińć lat.

    Na stanowisku kierowniczym!

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 14. Data: 2010-12-01 14:55:44
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 01 Dec 2010 15:14:52 +0100, Maddy napisał(a):

    > Na stanowisku kierowniczym!

    Kierownicze stanowisko konstruktora rysującego w Inventorze? Ciekawa
    sprawa.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 15. Data: 2010-12-01 14:56:03
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 1 Dec 2010 08:49:54 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > Z wieku ???

    Tak, do któregoś roku życia masz wyższą składkę. A czasami od któregoś.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 16. Data: 2010-12-02 07:19:27
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl>

    > I dlatego żąda doświadczenia pińć lat.

    Nie dlatego tylko dlatego, że woli doświadczenie niż wiek.

  • 17. Data: 2010-12-02 07:27:09
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl>

    > Nie każdy. I czasami elastyczność jest ostatnią rzeczą, której potrzeba.

    Oczywiście, nie dokładnie każdy, ale znakomita większość. I to akurat nie
    jest dyskryminowaniem, bo ma logiczne i praktyczne uzasadnienie. Natomiast
    jeśliby z tego wnioskować o niemożności skorzystania z promocji to jest to
    zwykła głupota. O tym było a nie o tym, że gdzieniegdzie trzeba
    doświadczenia(a nie wieku!).

  • 18. Data: 2010-12-05 12:22:37
    Temat: BZWBK -potracenie wbrew prawu unijnemu ?
    Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl>

    To może mi BZWBK odpowie, dlaczego z PRZYCHODZĄCEGO z Unii Europejskiej
    (konkretnie z Niemiec) na eurokonto PROWADZONE W EUR przelewu wysłanego w
    kwocie 20 EUR potrącili mi 4 EUR jakichś rzekomych "kosztów" (wbrew prawu
    unijnemu}, paniętka w oddziale idzie w zaparte i twierdzi, że "nie widzi
    takiego obciążenia na rachunku" (a bo sprytnie jest napisane w samej treści
    TYTUłU przelewu "koszty 4 EUR", i uznanie rachunku na 16 EUR zamiast na 20
    EUR !!).

    Pikanterii dodaje fakt, że jest to zwrot przez niemieckiego beneficjenta
    przelewu, który mu wysłałem kilka dni wcześniej za osobną opłatą SHA bodajże
    9,50 zł.

    -----

  • 19. Data: 2010-12-05 14:13:41
    Temat: Re: BZWBK -potracenie wbrew prawu unijnemu ?
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > przelewu, który mu wysłałem kilka dni wcześniej za osobną opłatą SHA bodajże

    To mogą być koszty potrącone przez bank niemiecki. Przy przelewach
    międzynarodowych jest zazwyczaj opcja odnośnie prowizji: płaci
    wysyłający, płaci odbierający (to właśnie opisana sytuacja), płacą po
    połowie.
    Jak klient niemiecki zwalił na Ciebie opłatę za przelew to masz "koszty
    4 euro".

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof Jodłowski

  • 20. Data: 2010-12-07 08:21:57
    Od: "Zespol_BZWBK" <przemyslaw.doroz@WYTNIJ_TObzwbk.pl>

    Kwestia pobrania kosztów jest uzależniona od opcji kosztowej jaką wybrał
    zleceniodawca.
    Sam fakt, iż płatność została przesłana na terenie Unii Europejskiej w walucie EUR
    nie oznacza, że jest to przelew \"europejski\" w domyśle SEPA, bo musi on spełniać
    kilka kryteriów, których w tym przypadku nie znamy. Bez dodatkowych szczegółów
    naprawdę trudno coś więcej powiedzieć.
    Jeśli pobrane 4 EUR budzi wątpliwości, a pracownik oddziału nie potrafi udzielić
    wyczerpującej odpowiedzi można złożyć reklamację.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK