  • 1. Data: 2010-11-28 06:30:39
    Temat: BZWBK -dyskryminacja?
    Od: SSAM <s...@T...pl>

    Dostałem od BZWBK maila reklamowego.Że jeśli jestem młody to dostanę od
    nich furę dobrych rzeczy...[karta zbiżeniowa za darmo itd]...Pech , że
    jestem stary.Dostałem innymi słowy informację na pocztę, że jeśli
    jestem stary to oni mnie mają gdzieś... pech, że mam konto osobiste u
    nich i rówież u nich maklerskie. Zdaje się, ze hibcikiem je polikwiduję,
    bo oni mnie będą karać, żem stary..
    A pytanie do grupy: Czy to nie jest dyskryminacja ludzi starych karana
    prawem? Dzwoniłem na infolinie BZWBK, ze też chcę takie konto za
    darmo-niestety-dla ludzi starych nie mają.Złożyłem oficjalną skargę,ale
    chyba niepotrzebnie.Oni się chyba starymi brzydzą i tylko niesmak po
    moim telefonie zostanie.Maila też do ichniejszego rzecznika wczoraj
    wysłałem.A swoją drogą to ten bank ma niezły bałagan na www- u
    siebie,numery telefonów nieaktualne
    Stan

  • 2. Data: 2010-11-28 08:17:09
    Temat: Re: BZWBK -dyskryminacja?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2010 07:30:39 +0100, SSAM napisał(a):

    > A pytanie do grupy: Czy to nie jest dyskryminacja ludzi starych karana
    > prawem?

    Nie, to jest wywyższanie młodych. A wiadomo, że młodzi z reguły mają
    trudniej (dopiero wchodzą na rynek pracy itp.). Przecież taką samą
    (prawie) sytuację masz przy ubezpieczeniu OC samochodu - młodsze osoby
    płacą więcej.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2010-11-28 09:05:24
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > trudniej (dopiero wchodzą na rynek pracy itp.). Przecież taką samą
    > (prawie) sytuację masz przy ubezpieczeniu OC samochodu - młodsze osoby

    Prawie robi wielka roznice :) Tu placisz mniej tam wiecej...

  • 4. Data: 2010-11-28 12:07:49
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    > bo oni mnie będą karać, żem stary..

    kurcze, i "konta na obcasach" tez chyba nie zalozysz, jesli nie jestes kobieta w
    wieku 18-65 lat. i wymagaja jeszcze zameldowania i peselu.

  • 5. Data: 2010-11-28 16:07:42
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    > trudniej (dopiero wchodzą na rynek pracy itp.). Przecież taką samą
    > (prawie) sytuację masz przy ubezpieczeniu OC samochodu - młodsze osoby

    SSAM reprezentuje typowa moralnosc Kalego.
    Absolutnie mu nie przeszkadza, ze jako "stary"placi nizsze OC, ale to, ze
    nie obejmuja go promocje skierowane do mlodziezy jest juz mu sola w oku.
    Coz, takich ludzi najlepiej po prostu ignorowac i tyle.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-11-29 11:01:24
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "prg" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > kurcze, i "konta na obcasach" tez chyba nie zalozysz, jesli nie jestes kobieta w
    > wieku 18-65 lat. i wymagaja jeszcze zameldowania i peselu.

    A jak jestem transwestyta to nie zaloza mi? :/

  • 7. Data: 2010-11-29 11:03:57
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 28 Lis, 07:30, SSAM <s...@T...pl> wrote:
> [...]
    > moim telefonie zostanie.Maila też do ichniejszego rzecznika wczoraj
    > wysłałem.A swoją drogą to ten bank ma niezły bałagan na www- u

    Przy koncie na obcasach to facoeci są dyskrymminowani.

  • 8. Data: 2010-11-29 13:01:41
    Od: "Zespol_BZWBK" <przemyslaw.doroz@WYTNIJ_TObzwbk.pl>

    @ SSAM
    Czy moglibyśmy prosić o informację, które konkretnie dane są nieaktualne na stronie
    www? Sama reklamacja zostanie rozpatrzona przez Rzecznika Klienta.

    @ prg
    Konto na obcasach, pomimo tego że oferta jest przygotowana z myślą o kobietach, może
    zostać założone także przez mężczyzn. Kluczową różnicą jest to, że mężczyźni nie mogą
    ubiegać się o Pakiet ubezpieczeń \"Na Obcasach\", który został stworzony dla kobiet.
    Więcej informacji można znaleźć na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/standardowe/na-ob
    casach/szczegoly/konto-na-obcasach-szczegoly.html

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 9. Data: 2010-11-29 13:07:24
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zespol_BZWBK" <przemyslaw.doroz@WYTNIJ_TObzwbk.pl> napisał w wiadomości

    > Zespół Banku Zachodniego WBK

    Oż ty Karol - szacun ;)

    A.

  • 10. Data: 2010-12-01 07:44:03
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl>

    > SSAM reprezentuje typowa moralnosc Kalego.
    > Absolutnie mu nie przeszkadza, ze jako "stary"placi nizsze OC, ale to, ze
    > nie obejmuja go promocje skierowane do mlodziezy jest juz mu sola w oku.

    Może niższe OC ma uzasadnienie a pomowanie kart wyłącznie wśród młodych już
    nie.