  • 1. Data: 2006-02-06 23:17:07
    Temat: brak sprawozdania rocznego w US
    Od: "news.gazeta.pl" <r...@g...pl>

    Kilka lat temu zalozylem stowarzyszenie rejestrowane. O calej sprawie
    zapomnialem. Nie prowadzilem zadnej dzialalnosci finansowej, nie pobieralem
    skladek, itp.

    Dzis dowiedzialem sie, ze brak wyslania sprawozdania finansowego do US po
    kazdym roku jest wykroczeniem.

    Okropnie sie poczulem i zastanawiam sie co teraz zrobic. US nie slal do mnie
    zadnych pism, moja kadencja jako czlonka zarzadu stowarzyszenia wygasa za
    pare dni. Czy o calej sprawie zapomniec, czy wyslac cos do US ?
    Stowarzyszenie jest zarejstrowane w mieszkaniu prywatnym prezesa tegoz
    stowarzyszenia, zastanawiam sie czy nie bedzie on mial jakichs problemow z
    tego tytulu.

    Moze ktos przerabial taki temat ?