    From: MaXxX <m...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: "Automat tylko do zabawy, nie wypłaca wygranych"
    Date: Thu, 24 Jan 2002 21:06:50 +0100

    "Automat tylko do zabawy, nie wypłaca wygranych"

    - napis taki zauważyłem dziś na hazardowym automacie wrzutowym, stojącym w
    jednym z barów na Dworcu Centralnym w Warszawie. Umieszczony na niedużej
    naklejce, wprawdzie z przodu automatu i widoczny, ale tylko gdy się dobrze
    przypatrzeć, zresztą w końcu nie po to się na takich automatach gra żeby
    wszystkie naklejki gwarancyjne i inne pieczątki czytać.

    Of kors głębiej w tymże barze znalazłem dalsze automaty podobnego typu, i na
    PRAWIE wszystkich był taki napis przyklejony.

    Teraz pytanie: czy modyfikowanie automatów domyślnie wypłacających
    wygrane jest legalne? Jeżeli tak, to czy legalne jest umieszczanie takiego
    napisu ("przecież widzi pan że ten nie wypłaca, napisane jest!")? A jeżeli
    legalne, to czy wolno mi sprzedawać np. zepsute odkurzacze, które pod spodem
    będą miały (zgodnie z prawdą) napisane "TEN ODKURZACZ TO ATRAPA I MA W ŚRODKU
    CEGŁĘ ZAMIAST SILNIKA" na naklejce formatu 5x3 cm?

    --
    MaXxX
    - znudziło mnie pisanie idiotyzmów,