  • 11. Data: 2022-07-10 21:22:08
    Temat: Re: Artykuł 212
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-10 o 21:15, _Master_ pisze:

    > Piszę że Sąd rozumie to tak rozszerzająco że aż strach ;-)
    >
    > A Ty jakie masz zdanie?

    Ja nie mam zadania w tej sprawie, dlatego nie zasrywam
    netu takimi wrzutkami. Ty musisz z kolei popracować
    nad jasnością wypowiedzi, bo z Twojego pierwszego postu
    trudno wywnioskować to co wykładasz w tym ostatnim.
    Albo może poczekaj 10 min przed wysłaniem, przeczytaj raz jeszcze,
    przemyśl itd

  • 12. Data: 2022-07-10 21:37:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Inteligencją nie grzeszysz. Trzeba Ci tłumaczyć?

    A no tak W tvnie o tym wspomnieli bo to trochę wstydliwe ;;-)

  • 13. Data: 2022-07-10 22:16:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-10 o 21:37, _Master_ pisze:

    > Inteligencją nie grzeszysz. Trzeba Ci tłumaczyć?
    >
    > A no tak W tvnie o tym wspomnieli bo to trochę wstydliwe ;;-)

    Przeczytaj raz jeszcze swoje posty i szukaj tam inteligencji.
    Rzadko oglądam telewizję, więc nie wiem co tam mówią.

  • 14. Data: 2022-07-10 22:37:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-10-lipca-2022 o 22:16, cef pisze:

    > Przeczytaj raz jeszcze swoje posty i szukaj tam inteligencji.
    > Rzadko oglądam telewizję, więc nie wiem co tam mówią.

    To nie jest moja wina. Siedzisz w necie w swojej bańce? To też nie moja
    wina.

    W takim razie po co odpisujesz?

  • 15. Data: 2022-07-10 22:48:51
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-10 o 22:37, _Master_ pisze:

    > To nie jest moja wina. Siedzisz w necie w swojej bańce? To też nie moja
    > wina.

    Dociera do mnie wystarczająco dużo z różnych baniek.
    Fejsbukowej, twiterowej portalowej itd

    > W takim razie po co odpisujesz?

    Reaguję zazwyczaj jak widzę coś głupiego.
    Dlatego odpisałem.

  • 16. Data: 2022-07-10 23:46:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.07.2022 o 19:51, _Master_ pisze:
    > W dzisiejszym świecie robi znaczenie wypowiedzenie zdania w sądzie a
    > miliony wyświetleń na fejsbukach to nie problem?

    Problem. Ale jak wymyślano kpk, to nie było FaceBooka

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2022-07-11 00:05:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-10-lipca-2022 o 23:46, Robert Tomasik pisze:
    > Problem. Ale jak wymyślano kpk, to nie było FaceBooka

    To można było drzeć ryja na ulicy.

    To chyba źle świadczy o ludziach którzy spłodzili KPK.

    Nie dali do tej pory dostosować go do XXI wieku?

    A to łajzy ;-)