  • 1. Data: 2002-01-14 12:04:09
    Temat: Arek
    Od: "zibi" <h...@w...pl>

    Dzien Dobry!
    Mam pytanie jak mam postapic w nizej zaistanialej systuacji i jak do tego
    odnosi sie prawo:

    W naszej formie byly przydzielane premie i kazdy podpisywal
    odpowiedni papierek z kwota jaka mial dostac. A za kilka dni nastapil
    przelew pieniedzy na konto bankowe. Jakie bylo moje zdziwienie kiedy
    dostalem kwote znacznie mniejsza niz podpisywalem. Czy jest jakas ustawa
    ktora moge sie podeprzec aby uzyskac reszte piniedzy?
    Prosze o pomoc w tej sprawie.

    Zycze milego dnia.

  • 2. Data: 2002-01-14 12:16:04
    Temat: Re: Arek
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik zibi <h...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1uhgh$it3$...@s...silesia.pik-net.pl...
> [...]
    > dostalem kwote znacznie mniejsza niz podpisywalem. Czy jest jakas ustawa
    > ktora moge sie podeprzec aby uzyskac reszte piniedzy?

    ZUSu i podatkow nie placisz?

    Karol

  • 3. Data: 2002-01-14 12:36:04
    Od: "zibi" <h...@w...pl>

    Oczywiscie, ze płace!

  • 4. Data: 2002-01-14 12:59:37
    Od: "Karol" <a...@b...com>

> [...]
    > odnosi sie prawo:
    >
    > W naszej formie byly przydzielane premie i kazdy podpisywal
    > odpowiedni papierek z kwota jaka mial dostac.

    A co to za kwota byla na tym papierku?
    Brutto czy netto?

    Karol

  • 5. Data: 2002-01-14 13:13:25
    Od: "zibi" <h...@w...pl>

    Oczywiscie ze netto, ale ja umiem policzyc sobie brutto i wiem ile
    powinienem dostac!
    Po prostu moj pracodawca obcial te premie ale chyba nie ma takiego prawa
    skoro podpisywalem inna kwote.