    From: "Brus" <b...@p...gda.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Apteka
    Date: Mon, 16 Feb 2004 00:04:47 +0100

    Wczoraj kupowalem prezerwatywy w calodobowej aptece. Byla to godzina okolo 2
    am. Pani "starsza" powiedzala, ze sa tylko jedne prezerwatyty i bedzie to
    drogo kosztowalo. Zalezalo mi na nich wiec nie liczyla sie cena. Po chwili
    przyniosla mi durexy i powiedziala 9.90 zl. Zaplacilem i bylem happy.
    Zdziwilem sie pozniej jak zobaczylem, ze na pudelku jest nalkejka z cena
    7.35 zl. Przypomnialo mi sie, ze nie dostalem paragonu za ten zakup. Ciekaw
    jestem czy ta aptekarka "zrobila mnie w konia"? Z gory dzieki za ewentualne
    odpowiedzi.

    pozdr.
    Brus