  • 1. Data: 2002-05-06 15:26:55
    Temat: Aplikacja radcowska
    Od: "Debelem" <d...@w...pl>

    Witam

    W przyszłym roku mam zamiar zdawać na aplikację radcowską. Czy któryś z
    uczestników listy mógłby poradzic mi do czego mam się przyłożyć? Mam zamiar
    wziąc się już teraz, na 4 roku, za przygotowania do egzaminów.

    --
    Debelem

  • 2. Data: 2002-05-06 17:18:18
    Temat: Re: Aplikacja radcowska
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    zamiar
    > wziąc się już teraz, na 4 roku, za przygotowania do egzaminów.

    He he he - młody wilczek! Weź się za wszystko po kolei od początku i za to
    czego nie było też ( spółdzielcze itp. ).

    Pzdr.

    --
    Depi.

  • 3. Data: 2002-05-06 20:16:55
    Od: "Sebastian Frydrych" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    Depilator <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > >
    > He he he - młody wilczek! Weź się za wszystko po kolei od początku i za to
    > czego nie było też ( spółdzielcze itp. ).

    oczywiście że wiedza merytoryczna z zakresu prawa jest najistotniejsza (
    głównie cywilne szeroko pojęte ), bazuj głównie na orzecznictwie. Nie bez
    znaczenia jest jednak i tzw. wiedza ogólna z zakresu sztuki, literatury i
    polityki...a poza tym pewne względy pozamerytoryczne...

  • 4. Data: 2002-05-07 15:08:36
    Od: "Jacek Olbrys" <j...@a...net.pl>

    (...)...a poza tym pewne względy pozamerytoryczne...

    Znaczy, krotko mowiac oprocz plecow (najlepiej rodzinnych:))) trzeba miec
    jeszcze silne miesnie i brak zachamowan do walki wrecz, zeby zajac dobre
    miejsce na egzaminie radcowskim (praktykowalem to wczoraj, zajmujac miejsce
    dla kogos:))))

    Jacek

  • 5. Data: 2002-05-12 10:42:39
    Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl>

    Użytkownik "Debelem" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zamiar
    > wzišc się już teraz, na 4 roku, za przygotowania do egzaminów.

    Proponuję najpierw za ortografię - się _wziąć_

    --
    Pozdrówka
    Tatiana