  • 41. Data: 2006-05-29 15:31:07
    Temat: Re: Apelacja
    Od: "Janusz Z. Sawicki" <n...@g...pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):
    > Przecież możesz iść, a więc o co ci chodzi?
    Oczywiście, że pójdę. To leży w moim interesie.
    Zastanawiam się tylko, dlaczego jako oskarżony "nie muszę".
    JZS

  • 42. Data: 2006-05-29 15:39:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Janusz Z. Sawicki napisał(a):

    > Zastanawiam się tylko, dlaczego jako oskarżony "nie muszę".

    Obraza majestatu - mnie jako oskarżonego - nie zaprosili ;)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 43. Data: 2006-05-29 15:53:49
    Od: "Janusz Z. Sawicki" <n...@g...pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):
    > Obraza majestatu - mnie jako oskarżonego - nie zaprosili ;)

    Zdecydowanie przesadzasz. Myślalem do tej pory, że oskarzony ma prawny
    obowiązek bycia na sprawie.Stąd moje pytania, nic więcej.
    JZS